Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '14

 
Kategori
Deneme
 

Olmayan dilekler

İyi ki varsın demeyi o kadar çok isterdim ki! Hayatıma iyi ki girmişsin, iyi ki seni tanımışım, seversem ve sende beni seversen iyi ki seni sevmişim demeyi. Hayatıma girdiğinden bu yana hayatıma renk kattın demeyi.

Hayatı daha çok sevmemin senin yüzünden olmasını, yaşamayı seviyorum çünkü içinde sen varsın demeyi isterdim. Gök gürültüsü gibi gürleyip sonra rüzgarın hızıyla uçup gittin belkide. Yağmurla güneşin birleştiğinde açan gökkuşağı gibi oldun belki de. Aramızdaki görünmeyen duvarları yıkıp, sana koşmak, sevdama kavuşmak isterdim. Sayfalara yazılmış sevda sözcüklerim. Kalbimden kalemin ucuna doğru akıyor duygularım. Kalem yavaş yavaş tükenirken sevdamında tükenişini izliyorum. Son sayfalarını yazarken boş ve ümitsiz kalıyor sevdam. Belki de boğuldum hayatın deryasında. Hayallere sığınıyor yüreğim gerçek olmasını istiyor sevdamın kalbim. bir şams vermeni isterdim, beni tanımanı ve sonra karar vermeni beklerdim. Çünkü herkesin bir şansı hakettiğini düşünüyorum.

Kaç kere sevdim bilmiyorum seni sevdiğim gibi. Belki de kaç kere daha sevip sonu hüsran ve kalp kırıklıklarıyla bitecek. Ben seni sen olmadan da severim. Yoluma sen olmadan da devam ederim. Sen benim için hayallerde yaşayan biricik sevdam olarak kalacaksın. Ama yine de sarılıp koklayabilmeyi, yanağını okşayabilmeyi, saçlarına konan yıldızları saymayı, dizlerinde uyumayı hayal olarak değil, gerçek olarak seninle yaşamayı dilerdim.

 

 
Toplam blog
: 37
: 433
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü mezunuyum.  2006 yılından itibaren memur olarak görev yapmakt..