Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '15

 
Kategori
Anılar
 

Olric denemeleri 1

Olric denemeleri 1
 

Sevdiklerimin hepsi öldü gönül mezarlığım da , toprak oldu. Geriye onlardan,onları  anımsatan şarkılar kaldı. 

Hepsi bu dünyaya aitti, bana da geçerken bu handa uğramışlardı.

Oyalandık hep birlikte , ait olamayınca birbirimize, kalamadık da yan yana can cana.

 

Hep söylemiştim" ben çirkin severim" diye! Yine de kalmadılar bende.

Ben çirkin severken, onlar çirkinleşmeyi sevdiler.

Anlayacağın tutturamadık mayalarımızı. 

 

Dünya'nın bile ekseni yer değiştirirken benim sabit kalmam ne mümkün.

Küsmek yok, sevmelere devam Olric.

 

Hayat çelme takmaya, sen de üzerinden atlamaya devam olric .

 

 

05.06.2015 / 17:00 Adana 

 
Toplam blog
: 4
: 115
Kayıt tarihi
: 29.01.15
 
 

Bilgisayar Proğlama- Sağlık Kurumları İşletmeciliği Satış Destek Takım Lideri-Asistan-Danışman- İ..