Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Ölüme Değildir İsyanım-Kan DAVASI(VİDEOLU)

Ölüme Değildir İsyanım-Kan DAVASI(VİDEOLU)
 

KAN DAVASI ÜSTÜNE


Benim adım Serhat’tır
Hasat mevsiminde gelmişim dünyaya.

Bazen sevilmişim, bazen dövülmüşüm,

Kardeşimin sırtında büyümüşüm.

Aç ve çıplak…

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ana demeyi öğrenmişim küçükken,

Baba demeyi, çok sonra büyürken.

Önce memleketimi bilmişim koca dünyada tek,

Sonra cihanı duymuşum,

Gün be gün büyüyerek..

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Günü gelmiş, elim kalem tutmuş,

Hevesim gelmiş, gayret etmişim.

Okuyorum şimdi çok sevdiğim,

Bir de sevildiğim, İstanbul’da..

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Şenliklerde halay başı çekenim.

Düğünlerde türkü çığıran, benim.

Kavgalarda kurşun saçan, amcam, babam,

Bu da, yüreğimdeki yaram.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Yiğitlikte yoktur üstüme,

Konuşurken bal olup akanım.

İşte o an bir sevdaya tutuldum.

Dicle olup, Fırat olup,

Memleketime doğru aktım.

Yalandır aşk, inanmam.

Sevgide bir nehirim, deniz olup taştım.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Neylersin ana ,

Puslu bir İstanbul ayazında vurdular beni,

Bir otobüs durağında.

Önce bedenimi kurşunladılar,

Sonra beynimi.

Kanım yerde oluk oluk

Allı-pullu beyaz gömleğim.

Boğazımda düğümlendi,

Söyleyeceğim son sözlerim.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ölümüm gelmiş ölmüşüm,

Değildir ona isyanım.

Şu gençliğime kıyanlar,

Tanımadığım baba,

Sahi kimdi onlar?

__________________________________

Bu yazı, bu bölgenin acı bir gerçeği olan “kan davası” sonucu hayatını kaybeden bir üniversite öğrencisi adına ve anısına tarafımdan kaleme alınmıştır.

www.idealistogretmenler.com



 
Toplam blog
: 61
: 1168
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1974 yılında  Erzurum’ un Karayazı ilçesinde doğdum.İlköğrenimimi Erzurum'da,Ortaöğrenimimi Şan..