Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Ömürlük Dilek

Ömürlük Dilek
 

alıntıdır


Ben seni aklımla değil, yüreğimle sevdim.

Gördüğüm an mantığın firari sebebiydin,

Nedenim çoktu yanında olmak için,

Huzurum, mutluluğum senin eserin.

Ben seni sözde değil, özde sevdim.

Hiçbir zaman herhangi biri değildin.

Belki yakınken bile uzaktık seninle ama

Sen benim içimde benden bir parça gibiydin.

Ben seni günlük yada aylık sevmedim.

Bir ömür tüketmek için içimde aşk besledim.

Dünden bugüne taşıyabilmek seni,

Ve yeşertmekti niyetim filizlenen aşk çiçeğini.

Ben seni baharda değil, fırtınalarda sevdim.

Dört mevsim geçirdim yüreğimde sevginle,

Gülüşlerim olurdun ay geceye düşünce

Sabaha uyanırdım seninle, senden habersizce.

Ben seni  bugünkü aklımla sevmedim

Geleceğimi senin üzerine kurmaktı niyetim.

Her şey seninle güzeldi, öyle devam etmeliydi,

Sayende ilk kez kararsızlık bilmedim.

Şimdi kalbime ektiğin sevginle,

Hayranlık duyulası aşk cümlelerinle,

Benimlesin, bendesin hatta en özelimsin,

Sözlerimin aşk hecesi, ömürlük dileğimsin.

 

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..