Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '15

 
Kategori
İnançlar
 

Önce kendimize samimi olalım...

Önce kendimize samimi olalım...
 

Namaz kılmak, Rabbim çağırdığın için geldim demektir..


Ben hep sunu dusunurum.. insan hata yapar o ayri.. ama gunahlari bilerek isliyor.. zorla degil.. Oyle ya Allah akil vermis.. dogruyu gostermis.

Bir de şu da var.. insanlar diyor ki.. ornegin namaz konusuna gelelim yine.. Namazsiz olmuyor ...gunah islemiyorum ki.. kalbim temiz bir kere.. Arkadaşlar, ... kalbi pis olanlar mi kiliyor namazi ?

Sonra gunah islemek demek.. farzdan yuz cevirme hakkki verir mi ?

Kabirde imandan sonra ilk sorgu NAMAZ.. ne cevap verir insan Alllaha ?

Rabbim cagirdin ama.. mutfakta pisecek yemegim mi vardi der.. dizi mi, YOKSA maç mı izliyordum? Hangisi hangisi daha onemliydi ?

Tek soz şu dostlar... ALLAH inciniyor.. secdeye gitmeyince... ve namazin onune geçen ne varsa hayırsız...

Dahası kalp de kendi kendine hiiiic temizlenmez... bir de su bahane olmasin :

Ben ne namaz kilan biliyorum kotulukten uzak durmayan... Bize ne ! Biz kendimizden sorumluyuz..

Kabirde Ayşe hanım namaz kilip kotulukten uzak durmuyordu Allahim.. ben de onu ornek aldim mi deriz? Samimi olalim .. once kendimize...

Halis kalp ile namaz kılmayan her kotulugü yapabilir ama... simdi gozyasi ile Allaha yalvaran insan.. az sonra verdigi sözden donmez... donuyorsa.. namazini sorgulasin bu kadar da nettir ..

Eger su anda da namaz kilmayan kardesim varsa... lutfen Allahi incittigini bilsin.. evet Cenabi Allah inciniyor... ve kimsenin de buna hakkı yok..

Geldim Rabbim Sen çağırdığın için geldim diyelim..

Kul olduğum için geldim diyelim..

Acizliğimi bilip de geldim diyelim..

Ama samimiyetsiz olmayalım..

Ahir zamandayız..  çoğunluğun dünyaya aldanmış olmasına aldanmayalım.. Yarın hesap tek başına ve çok çetin..

Kuran çok açık..

Biz ona yolu gösterdik; artık ya şükredici olur, ya da nankör. İnsan Suresi – 3 ayet

Her nereden okunuyorsak ışık olsun inşaAllah..

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..