Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '20

 
Kategori
Felsefe
 

önceki ben

 
 
 
BİLİNÇALTI
 
Daha çok uyarı ve korkularla açığa çıkan algılarımızdır.
 
Şuur altı.
Alt ben.
İç ben.
İd.
İdea.
Ad.
D.
İç güdü.
İç ses.
İlkel benlik.
İlk, önceki kimlik.
 
"Bir ben var, benden içeru."
 
İç ses nedir?
Nereden geliyor bu iletiler?
 
Öncesi sonsuz, 
Sonrası sonsuz.
 
Bilinçaltı İLETİLERİ nin bir tek açıklaması vardır ;
REENKARNASYON.
 
İlk insân modeli olduğu bildirilen, âDem karakterinin sonrası BEN.
 
Her kişinin ilk insan hâli, ÂDEM SÂFİYULLÂH.
 
Sâfi; sâf. temiz. arınmış. ilk. ilk el. naturel. organik. doğal. sıfır.
 
Sâf, ilk'el hâlimiz âdem. Demli. Kıvama gelmiş. Olmuş. Tam. Noksansız. Baba. Büyük. Başlangıç. İlk.
 
İlk insan olarak her birimiz, âdem baba idik. Sâf ve temiz.
 
Sonrasında, tekrar tekrar reenkarne olduk. Olmaya devam edeceğiz.
 
Her bir yeni insan kimliğimiz ile doğduğumuzda, hafıza kartımız, belleğimiz sıfırlanmış olarak dünyaya geliyoruz.
 
Bu sıfırlanmanın yanısıra, alt benliğimizde, önceki yaşantılarımıza, kimliklerimize ilişkin önemli deneyimlerimiz, " LEVH'İN MAHVUZ", muhafaza edilerek gizlenmiş LEVHALAR, kayıtlar olarak, şuuraltımızda saklı halde korunmaktadırlar.
 
" Sırlara Vakıf Olmak ", deyiminin özeti de budur.
 
Alt BEN,
Alt BİZ,
Önceki BEN'LER.
 
Önceki İD yaşam kayıtlarımız,
Bilinçaltı hazine sandığımızda gizli, saklı, korunaklıdırlar.
 
İLK BEN, ÂDEM.
Şimdiki ben.
Sonraki ben..
 
Her reenkarne oluşumuzda,
Yeni bedenlerde,
Yeni kimliklerde,
Yeni deneyimler ile 
Sonsuza akmakta olan yaşantımızı sürdürüyoruz.
 
Bilinçaltı, 
Önceki hayatlarımızdan bizlere yansıyan iletilerdir.
Geleceğe yazılan mektuplar gb.
 
Çünkü,
Zaman = AN = Şimdi.
Tüm zamanlar,
Aynı anda,
Kendi zaman boyutlarında ŞİMDİ yaşanmaktadırlar.
 
                                ................
 
..Yol yoktur âşıklara,
Ne de zaman,
Kavuşmak için,
An be an.
 
Ağlar, çağlar sonrasında,
Akar damla yaş,
Âdem'in sofrasında.
 
Dolaşan bilir ancak,
Zül'kârneyn misâli güneşin,
Hem doğuşunda,
Hem batışında..
 
                         ..............
 
Şu anlama gelmektedir ki;
İlk ben olan âdem,
Şuan,
Kendi zaman boyutunda,
Yaşamaktadır.
 
" Hüvel Evvel hüvel Âhir hüvez Zâhir hüvel Batın "..
 
Âfiyetler diliyorum.
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..