Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '14

 
Kategori
Güncel
 

Onları gördüm

Onları gördüm. Kapı arkasında, sırtları camdan yana, yüzleri içeri girenlerin sırtında.

Bazen gölgeniz ağır gelir, dönüp bakarsınız, öyle oldu. Dönüp baktım. Buz kestim. Elim ayağım buz kesti. Geri döndüm.

Üç kişiydiler. Aynı boy ve aynı yaşlarda üç kişi. Korkulacak yaşlarda; yaşlıca üç kişi. Sözüne itibar edilen, bir şey sanılan yaşlarda(!) Giysileri ateş külü, sakalları dizlerinde, uzun etekli...

Eminim, onlar o kapı arkasında verdiler fermanı
Kesik başlar vardı ayaklarının ucunda.
Onları gördüm büyüdüğüm şehirde
Bir nalburda.

Biliyorum, her geçtiğimde oradan
Üşür ellerim,
Utanırım bundan böyle.

Ekranda Şengalli kadınlar, erkekler, çocuklar…
Yezidi…
Ne Yezidisi, biz gibiler hepsi de.
İnsan
Tepeden tırnağa.
İniyorlar bir bayırdan
Sığındıkları bir başka bayırdan.

İki yüzlü bir hikaye
yazılan
yaşananlar vahşet! 

 
Toplam blog
: 7
: 366
Kayıt tarihi
: 20.08.11
 
 

MÜ Atatatürk Eğitim Fak. Almanca Öğretmenliği mezunuyum. binlom.com adında bir web sitesini hazırlıy..