Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Onu çoktan unuttum anne

Onu çoktan unuttum anne
 

Sevmeyi bilmeyenden sevgi bekledim.

Seven de, üzülen de ben oldum anne.

Zindan gecelerin Issızlığında yürüdükçe,

Düşüp-kalmaktan yoruldum anne.

Her adımda sen geliyorsun aklıma.

Sen demez miydin,

” Bir insana kendini zorla sevdiremezsin, ”

Haklıymışsın anne.

Herkes sen değil, beni koşulsuz sevsin.

Yanındaymışım gibi, yüreğinde hissetsin.

Güvenmeden ne olabilir ki anne.

Güvenene güvenilir, sevenler sevilir.

Güvenmeyip, sevmiyorsa eğer;

Senin deyiminle,

Ancak bir tek söz söylenebilir.

“Sen bilirsin.!”

Sözünü unutmadım ve tuttum.

Sen bilirsin, dedim ve onu,

Çoktan unuttum anne

Saadettin Güven

İstanbul

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..