Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Son arzum sorulunca

Son arzum sorulunca
 

İçim acısa da,

Yüreğim sızım sızım sızlasa da,

Seni seviyorum..

Nasıl bir tılsım var sende!

Çok merak ediyorum..

Söyler misin bana;

En sevdiğinin başı için..

Alllah aşkına! Bu asil sevgime, bir nebze olsun,

Karşılık göremeden.

Nasıl bir sevgi , bir aşktır,

Bu benimkisi.

Bir de senden duymak isterim.

Sen de fikrini söyle.

“Mecnun misali”,

Seni sevmekten bir türlü vazgeçemiyorum.

Halbuki; Minicik bir sevgi, görebilseydim eğer,

Nelere katlanır, neler yapmazdım neler…

Aklına ne gelirse say işte,

Sayabildiğin kadar..

Sonum, darağacı olsa bile..

Gözümü kırpmadan, Yürür giderdim, ölüme.

Son arzum sorulunca;

Avazım çıktığı kadar, “SENİ SEVİYORUM” der,

Yağlı urganı, kendi ellerimle,

Geçirirdim boynuma..

Saadettin Güven

İstanbul

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..