Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ordu Üniversitesi Spor Şenliği başladı

Ordu Üniversitesi Spor Şenliği başladı
 

Birçok branşta çeşitli ilçelerden gelen yüksekokulların katılımıyla 2 - 15 Mayıs tarihlerinde gerçekleştirilecek olan Ordu Üniversitesi Spor Şenlikleri Atatürk Anıtına çelenk konulmasıyla başlandı

5’ncisi gerçekleştirilen Ordu Üniversitesi Spor Şenliği Rektör Tarık Yarılgaç’ın katılımıyla gerçekleştirilen çelenk koyma töreni ile başladı. Birçok ilçeden yüksekokulun katılımıyla start verilen şenliklerde bireysel ve takım oyunu da dahil birçok branşta yarışmalar düzenlenecek.

Ordu Üniversitesi Rektörü Tarık Yarılgaç düzenlenen törende bir konuşma yaparak öncü olma yolunda olan Ordu Üniversitesinin bu gibi faaliyetlere girmesinin heyecanını yaşıyorum diyerek; “ 17 Mart 2012 tarihiyle 6’ncı yılını kutladığımız, bugün itibariyle 5’ncisini gerçekleştirdiğimiz spor şenliğinin coşkusunu yaşıyoruz. Ordu Üniversitesi olarak bizler bilimde, akademik çalışmalarda, eğitim öğretimde öncülük yaptığımız gibi spor çalışmalarında da ilimize önder olmayı belli bir ufuk katmayı hedefliyoruz. Bu konuda da hakikaten çok güzel mesafeler kat ettik. Konuyla ilgili çalışmalar Beden Eğitimi Yüksekokulu kapsamında sürmekle beraber öğrencilerimizin bütün çalışmaları spor şenlikleriyle de daha da taçlanacaktır. Katılımcı, tercih edilen ve öncü olan Ordu Üniversitesi gençlerimizin bu ilgi duydukları alanlarda da çok daha iyi mesafeler kat etmelerini sağlamak arzusundayız.  2-15 Mayıs tarihleri arasında sürecek olan şenliklerimizde voleybol, basketbol, masa tenisi gibi bazı bireysel ve takım oyunlarının beraber yönetileceği, işleneceği şenlikler havasında geçeceğine inanıyorum ve gençlerimize bu konuda disiplinli çalışmalarından dolayı hem teşekkür ediyorum hem de başarılar diliyorum. Bu tür şenliklerin Üniversite yaşadığı sürece çok daha profesyonelce devam edeceğine inancımı dile getirmek istiyorum” dedi.

Rektör Yarılgaçın konuşmasının ardından alanda bulunan yüksekokul öğrencileri Belediye Bando takımı eşliğinde Ordu Lisesi önünde yapılacak olan koşu yarışmasına geçerek yarışmaların başlangıcını yaptılar. Efecan Yılmaz

 
Toplam blog
: 59
: 324
Kayıt tarihi
: 19.04.12
 
 

Çocukluğumdan itibaren sadece izlemeyle yetindiğim haberlerin artık içerisinde bir birey olarak d..