Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '18

 
Kategori
El Sanatları
 

Örgü Dünyam

En sevdiğim işlerin başın da yazmak ve örgü örmek beni mutlu ediyor. Ruhumun dinlenmesini sağlıyor. Çoğu zaman hediye olsun amacı ile örmüş olsam da, para kazanmak hoşuma gidiyor. Hayatım boyunca hiç boş vaktim olmadı. Boşa vakit ayıranlara da kızıyorum

Bulmuş olduğum modelin ilk başlangıcıyla hayal aleminde   yolculuk başlıyor. Bu yolun mesafesini model karar veriyor. Bazen bir günlük yolculuk bazen daha uzun olabiliyor.

Bu yolda bana eşlik edenler; ya bir iğne,makas  ya da örgü şişi, dantel tığı oluyor. Bunlara eşlik eden olmazsa olmazlar renk renk  yazmalar, yumaklar tıpkı gök kuşağı misali. Her ilmek beni ovalara hiç ayak basmamış yeşil çayırlara ya da bir tepenin üzerinde etrafı seyretmeye davet ediyor. Dalıp gidiyorum işte ruhumda ve beynimde ki tüm olumsuz düşünceler örgü ile kaybolup gidiyor. 

          Hayal yolculuğu bittiğin de örmekte olduğum model de bitmiş oluyor. Bitirdiğim işin sonu hediye etmek amacı taşıyor sa huzurum bir okadar daha artıyor. Benim için öncelik para olmadı hiç bir zaman .Gönül denen köprüyü sağlam dostluklarla kardeşce sevgiyi paylaşarak kurmak oldu. Bunu başarabilmişsem dünyanın en değerli hazinesini taşıyorum demektir. Bu hazine her zaman  ''SEVGİ ''.

         Sevginin paylaştıkca çoğaldığını yaşayan ve gören biriyim. Gönül köprüsünü yıkmak yerine yapmak yıkılanı tamir etmek  tek felsefem. Her kim olursa olsun hangi din, hangi mezhep ,hangi millet önemli değil. hepsinin ortak yanı insan olması. Tıpkı örmüş olduğum modeller misali ,renkleri, büyük yada küçük olması,iğne ,tığ veya örgü şişi olması aynı amaca hizmet etmeleri değilmi?

         Sevginin paylaştıkca çoğalacağı gibi,sevgi ile yapılan işin insana mutluluk verdiğine şahit olarak yaşamak beni de mutlu ediyor. Gönül köprüsünü yıkmak kolay. Yapması  zor yıkmamak adına bir daha ''SEVGİ PAYLAŞTIKCA ÇOĞALIR.'' 

 
Toplam blog
: 89
: 164
Kayıt tarihi
: 20.08.17
 
 

Kız Meslek Lisesi mezunu. Ev hanımı. Okumayı ve yazmayı seven biriyim. Gerçeklerle uyumlu olması ..