Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '14

 
Kategori
Söyleşi
 

Orhan Tez 247. kitaba ulaştım, dedi

Orhan Tez 247. kitaba ulaştım, dedi
 

Geçtiğimiz günlerde Orhan Tez ile bir söyleşi yapmış ve 724 fanzin kitap yazarak rekor kıracağını söylemişti.

Telefonla aradım son durumu sordum.

- Alo!

- Efendim, buyurun.

- Ben Irmak Denizsu, Orhan Bey, nasılsınız?

- Teşekkür ederim, siz nasılsınız?

- Merak ettim de, fanzin kitap rekor kırma çalışması nasıl gidiyor diye soracaktım.

- Şu anda 247. kitaba ulaştım. Fanzin de olsa çok zor, ama inatla devam ediyorum. Sırada, Yukio Mişima var, bu yazar 47 yaşında intihar etmesine karşın 257 yayımlanmış kitabı var. Yani, 11 kitap var onu geçmeme.

- Kolay gelsin, sizi yeniden arayacağım.

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..