Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '10

 
Kategori
Siyaset
 

Osman Can

Osman Can !... Ben hukukçu değilim.. Ama.. mahkeme kararlarına kesinlikle uyulmasının yine bir yasa gereği olduğunu biliyorum. Ben biliyorum ama; bir kişi çıkıyor, televizyonlarda yasa yapanlara, yürütmede olanlara buna uymayın, çıkan kararı bir kenara atın diyor. Üstelik akademisyen, doçent... Hem de Anayasa mahkemesinde raportör..

Çıkıyor, yargıya düpedüz kurşun sıkıyor.

Öyle kışkırtıcı bir hüküm savuruyor ki, ortalığı karıştırıyor.

“Anayasa Mahkemesi, Anayasa değişikliği ile ilgili maddelerin bir kısmını iptal ederse bu yok sayılsın” diyor.

Ayrıca toplumu ve sivil toplum kuruluşlarını da kararı kabul etmemeye çağırıyor.
Bu zat Osman Can’dır.

Uzun zamandan beri kışkırtıcı bir ajan gibi çıkışlar yapıyordu.

Beklediği ilgiyi görememiş olmalı ki, bu kez işi, rejimin varlığına yönelik tehdit niteliğinde bir kışkırtmaya kadar götürüyor. Ortalığı televizyonlarda pişkince gülerek karıştırmaya, ülkeyi hukuksuzluğa davet ediyor.

Ve bunu bir hukuk adamı olarak yapıyor. Tabii bu işten memnun olan, hemen üstüne atlayanların başında malum medya geliyor.

AKP’nin dünyadan habersiz bazı milletvekilleri...

Ve bazı hukukçular.. Bu hukukçuları ayrıca ayıplıyorum.

Bunların tutumunu da “akıl tutulması” olarak nitelemek gerekir.

Başbakan ise nedense, toplumu hukuksuzluğa davet eden bu saçmalığa karşı susuyor.

Hiçbir açıklama yapmıyor.

Hemen her konuda ahkâm kesen, Recep Erdoğan’ın Çankaya’ya çıkması durumunda kendisini başbakanlığa hazırlayan yardımcısı Bülent Arınç da susuyor.

Koca İsrail cumhurbaşkanı Peres’e “One minute”, diplomatlara “Monşer” diyen, köşe yazarlarını yerden yere vuran “Sen kimsin efendi” diyen Başbakan Rcep Erdoğan ‘ı bu “hukuksuzluğa davet” pek rahatsız etmemiş görünüyor.

Ben sade vatandaş olarak derim ki ; Herkes haddini bilsin.”

Hayal kırıklığına uğradığımı itiraf etmeliyim.

Yargının ayağına kurşun sıkan...

Ülkeyi hukuksuzluğa davet eden...

Bu kişiyi keşfedip Anayasa Mahkemesi Raportörlüğü’ne atayanlara da şu ana kadarda görevde tutanları da ayıplıyorum.

Bütün önemli davalarda bu hukuk adamın raportör olarak görevlendiren Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç’a hem kendi adıma, hem de aziz milletimiz adına ayıplıyorum…

ozcanvural1933@hotmail.com
 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..