Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Ot kaldık biz ot

Ne sağcı olabildik ne solcu 

Olmak istemedik mi sanki 

İstedik elbet 

Ot kaldık biz ot 

Sağa baktım sağ serin 

Sola baktım sol serin 

Düşünsem de derin derin 

Ot kaldık biz ot 

Milli ve manevi duygularım vardı amma 

Sömürücü liberalizme fedai olamam 

İşçi köylü çocuğuyum amma 

Helal kazanılmışsa bir mülk onu yıkamam 

Ot kaldık biz ot 

Ne sağcı olabildik ne solcu 

İsterim demokrasi olsun, hukuk üstün olsun 

Toplumda sosyal adalet temel ilke olsun 

Din ve vicdan sınırsız özgür olsun 

Ne ezilen olsun ne ezen olsun 

İsterim ülkemde , insanca , hakça bir düzen kurulsun 

İkaya 07.05.2011 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..