Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '19

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Otobüslerde Sesli Uyarı Sistemi

Dün Gaziemir’e gittim. Giderken otobüste sesli uyarı sistemi çalışmıyordu. Dedim ki zaten çalışmıyor. Sonra başka iki ayrı otobüse bindim. aaa sesli uyarı sistemi çalışıyor. Biz yazdık başkaları da yazmış ve görüşmüştür. Kimin emeği varsa tebrik ederim.

İş bundan sonra başlıyor. Lütfen herkes otobüse bindiğinde sesli uyarı sistemi çalışmıyorsa lütfen kaptanı uyarın. Gerekirse belediyenin sitesine yazınız. Bazen sesler kısılıyor. Ey şehir halkı nereye geleceğimizi ve geldiğimizi belirtir sesli uyarı sistemleri. Şehre yeni gelenler okuma yazma bilmeyenler ve görmeyenler ve dalgın yolcular içindir. Aha proje arayanlar bu ve benzeri duyarlılıkları artırmak isteyenler. Broşür bastırma sosyal medya TV radyo purogramları kamu supotları hazırlama gibi bir dizi farkındalık çalışması yapabilirsiniz kısa film çekerseniz başrole talibim.

Bir anımı anlatarak yazımı bitireyim. Ben Uşak'ta sosyal bilgiler öğretmenliği okudum. Okulumuzun tiyatro gurubu vardı. Ben de dedim ki ben de oynayayım iyi kör taklidi yaparım. Yahu düşünün film ve dizilerde bile kör rolünü körler değil de kendilerini sağlam olduğunu iddia edenler yapıyor. Ben bu rolü 42 yıldır oynuyorum. Bazen yolda bastonumla giderken nasıl yürüyor. Kimileri de yahu bu görüyor taklit yapıyor. Çok meraklıyım ya neyse kendime ödülü verdim gitti.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..