Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Öyle Bir Aşk

Öyle Bir Aşk
 

Metroya bindim eve gidiyorum, kalbimde ayrılık acısı, gözlerimden yaş, ha aktı  ha akacak, zor tutuyorum kendimi. Oturdum bir köşeye ağlamamak için etrafa bakıp dikkatimi dağıtmaya çalışıyorum…

Bir çift bindi metroya, ayakta duruyorlar, adam, bildiğimiz adam, sahipleniyor kadını,  elini kadının omzuna koyuyor, adam diyor ki ben seni korurum merak etme güven bana diyor, kadın ona cevap veriyor güveniyorum sana… ama bunları sözle söylemiyorlar, birbirinin gözlerine bakarak, tebessüm ederek… yani tebessümleri öyle herkesin yüzünde görülenlerden değil, bir tebessümlerinde bin anlam yatıyor.

Belli ki birbirlerini geç bulmuşlar, kadının elinde bir gül, ama öyle herkesin elinde gördüğüm gonca güllere benzemiyor, kocaman açmış, bir tane kırmızı bir gül, ama kocaman açmış…

Kadın, dudaklarındaki kıvrımlarından, tıpkı elindeki gül gibi kocaman gülüşler saçıyor etrafına, gülüşünden anlaşılıyor kadın mutlu, kadının ayakları yerden kesilmiş, gözleri, işte onu hiç sormayın,  adama öyle bir bakışı var; sanki bülbül, güle bakıyor öyle bir bakış, öyle mutlu, öyle içten bir bakış, bakışlarından anlaşılıyor kadın âşık...

Onlara baktıkça, içim daha bir burkuluyor, bir taraftan derin bir yalnızlık kaplıyor içimi, ulan la başlayan çok çeşitli, yarım yarım cümleler... Bir taraftan da  allahım diyorum, şimdi  gücüm yetse gidip sarılıp, yahu, siz ne güzel âşık insanlarsınız diye, hüngür hüngür ağlayacağım, bir aşkın saflığı temizliği bu kadar belli olur mu, resmen aşk fışkırtıyorlar etrafa.

İnerken yanlarından geçtim, geçerken aşkınız bulaşsın,  tüm insanlara, ama ille de bulaşsın dedim.

Amin…

..........................................................

Şayet böyle saf ve temiz bir aşk yaşıyorsanız, size bu aşk bulaşmış demektir…

 

http://hayatguzelse.com/2017/11/01/askiniz-bulassin/

 
Toplam blog
: 36
: 176
Kayıt tarihi
: 09.08.14
 
 

İçinizde susmak bilmeyen, yazma hayali, söz dinlemez başedilemez bir ruh taşımanın gizli büyüsü....