Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Öyle işte

Öyle işte
 

Yoluma çıkan güzellikleri sizde görün istedim


İşte bir günü daha geride bıraktık. Bırakın bir günü de iki ayı geride bıraktık. Yedik, içtik, güldük, oynadık, ağladık, üzüldük.

Mart ayının ele geçirdiği bir Kocaeli sabahında sokağa çıktım. Yüzüme vuran ayaza, içime işleyen soğuğa aldırmadan hemen patika yoldan sahile indim. Bir sürü insan yürüyor benim gibi sahilde. Orada, burada, şurada hayat yumuşacık tatlı tatlı akıp gidiyor.

Kimler ölecek, kimler kalacak, kimler gülecek, ağlayacak, kahrolacak bugün?

Kimler yepyeni bir hayata başlayacak?

 Kimler doğacak?

Kimilerine gülümseyerek hoşcakal diyeceğiz

Birilerine haykırarak merhaba diyeceğiz

Neyse ayaza aldırmadan buz tutmamış gülüşümle herkese merhaba

Dostluklara

İyiliklere

Güzelliklere diyerek yola devam.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..