Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Öylesine

Yitirilmiş umutlara
Bir kır çiçeğinin hüznünde rastladım
Ilık bahar rüzgarlarını alıp
Hüzünleri bulutlara kattım.

Yağmur damlalarına saklanıp
Düşlerimin üzerine yağdım,
Her birinde ayrı ayrı
Yaşanmamış çocukluğumu aradım.

Söylenmemiş türkülere yelken açtım.
Derin mavi sularda,
Yunuslarla.
Mutluluğun şarkısını yazdım.

Yıldızları derleyip
İçimdeki çocuğa
Pırıltılı bir masal anlattım
Üstelik;
O masala kendim de inandım.

Umudu koydum avuçlarıma,
Uçup gitmiş hayallerimin

Öylesine,
Öyküsünü yazdım...
 


AYTAÇ OKTAR CİVAN
 Altınova/ 14 Ekim 2012

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 19
: 309
Kayıt tarihi
: 19.04.11
 
 

5 Haziran 1957 Buca-İZMİR doğumlu. Emekli Türkçe Öğretmeni Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Böl..