Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Öylesine...

Öylesine...
 

Bir anlık esintiydi, bu filmi başlatan
Bir deli cesareti, bir küçücük adımdı.
İki hikaye vardı baş rolünde filmin;
Öylesine aynı, bir o kadar da ayrı...

Öylesine söylenmiş bir "merhaba"ndır aslında;
Yüzümde gün yüzlü güneşler doğduran.
Ve öylesine söylenmemiş sözlerindir aslında;
Yüreğimi karanlıklarda zulümle boğan...

Lal oluverir dilim, üşürüm sen yokken,
Ağrır sol yanım, kanar hasretten,
Bir vuslat hayalidir; gecelerime misafirim
Ben ki çölde su bekleyen, kum tanesi gibiyim.

Öylesine uzaktasın, gökte yıldızlar gibi
Bir o kadar da yakın, aynadaki aksim gibi
"Sen" der uyanır, "sen" der uyurum ben
Ne yöne baksam sensin, gözlerim gözlerinde gibi...

Öyle bir ateşsin ki sen yüreğimde;
Yaklaşsam kor olurum, uzaklaşsam kül...

Yakarsan sen yak beni,bırak yakınında olayım
Yeter ki üşütme beni, seninle kor olayım....

 
Toplam blog
: 7
: 6436
Kayıt tarihi
: 29.10.12
 
 

Konya Selçuk Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. 5 yıl özel bir okulda çalıştım, şu an..