Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '14

 
Kategori
Deneme
 

Oysa peşimde gelmesi gereken sen olmalıydın

Oysa peşimde gelmesi gereken sen olmalıydın
 

Duvarlar üstüme üstüme geliyor sen gittikten sonra, ellerimi sana uzattığım ve ellerim boş kaldıktan sonra umutsuzluklarım da üstüme üstüme geliyor.

Ben kaçtıkça peşimde geliyorlar, oysa peşimde gelmesi gereken sen olmalıydın!

Sevmeye yaklaşmadın terk ettin gittin, sanki mutlumu oldun? İşte yine karşımdasın kalbin kırgın terk edilmişsin, ben sana nefret dolu gözler ile bakar iken, geriye kalan sana bana ait olmayan bir dünyada ikimizde bize ait olmayan yabancı bir hayatı yaşıyoruz!


Bir yolu olsa da kavuşsak diye aylarca kafamı patlattığım gecelerde deli olmama ramak kalmış iken, yine karşımdasın lakin sen bana yabancı ben sana yabancı!


Hayalleri olmayan yarına yürümekten bitap düşmüş sen ve ben yorgun bacaklarımız yorgun yüreklerimiz, yüreğimiz istediği kadar çığlık atsın artık onu duyacak kulak ne sende kaldı nede bende kaldı.


Artık yüreklerimiz sel olup birbirimize doğru akmaz iken ben daha neyi anlatıyorum ki, sen bana el oldun ben sana el oldum, mutlu olsak ta veya mutlu olmasak ta bundan sonrasının önemi yok!

Herkes kendi yoluna bakma yüzüme ağlar gibi pişmanlığınla kahır olmuş gibi bakma yüzüme, sen yıktın artık sen tamir edemezsin haydi herkes kendi yoluna…


Mehmet Aluç


 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..