Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Oyuncak

Oyuncak
 

Aşk ellerinde bir oyun, ben aşkında bir oyuncak


Duygularımdı oyuncağın,
Soğuk zemheri gecelerinde,
Sesinle bile oynardın.
Yok olurdum gülüşlerinde,
Sıkılınca bir kenara atardın.
Ne de olsa çoktu bahane,
Seveni çok olan bir kadındın.
Oyuncaktım senin gözünde,
Ete, kana, cana bürünmüş,
Basit bir oyuncaktım işte,
Kadim dostların vurunca,
Seni unutulmak kurşunlarıyla,
Limanıma sığınırdın.
Uzun bir gecenin nöbetinde,
Sevdiğin adam ben değildim.
Sevmedin zaten zerre kadar.
Sadece sevdiğin adama benzerliğim,
Beni sana oyuncak etti.
Kadrini bilemedim sence,
Baştan aşağı doluyken sende sevgi,
Kıymet bilmez bir adam,
Suçlu bir ruh gibi gördün beni,
Sıkışınca çıkmaz sokaklarımda,
Boyunu aşınca sevda dalgalarım,
Zor adamsın sen, diyerek,
Kendinden bile kaçtın.
İki kelime hecesin dudaklarımda,
Şehirler kadar yalnız olan,
Sokak lambaları kadar cılız,
İki hecede can buluyorsun
Engellediğin ruhunla sen,
Benim için, yoksun.
Düştün yine aklıma, bu gece,
Nöbetlerde olan benim,
Tanımasaydım seni keşke,
Şimdi sıra kimin.
Oyuncaksız mısın yoksa?
Onlarda diyor mu için için,
Gözyaşları ektiğim gözleri silerken,
Çığlık çığlığa dediğim,
Bir cümle sadece,
Allah kahretsin.
BAKİ EVKARALI

 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..