Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '12

 
Kategori
Güncel
 

Özgürlük ne demek usta?

Özgürlük ne demek usta?
 

Birkaç İyi Adam


Başlık için ''şıkları'' veriyorum ; A)Nedim Şener  B) Ahmet  Şık  C) Bütün ''ŞIK''lar  D) Hiçbiri  .

Özgürlük nedir be arkadaş? Pamuk ipliğine dayalı hayatlarımız varken, bize ne Kopenhang Kriterlerinden, özgürlük ve demokrasi söylemlerinden!

Birkaç yıl önce Ferhan Şensoy'un bir filmini izlemiştim, PARDON... Nedense bir hatırlamak istedi beynim bugün bu tuhaf filmi... Hani birkaç arkadaş haksız yere  mahkum edilip sonra da ''Bir yanlışlık oldu ,pardon!'' diye serbest bırakılıyordu ya? Şimdi merak ediyorum da Nedim Şener ve Ahmet Şık ile ilgili iddianameler sadece birer name halini alınca Yüce Türk Adaleti bu haksızlığa karşı bir yaptırım uygulayabilecek mi? Yoksa milletin içine sirayet eden ''Neyime gerek kardeş, konuşmam ben! Allah korusun içeri alıverirler Ergenekon'dan!'' deyimli bu korku, baki kalsın diye bir adım atılmayacak mı? Gerçi adım atılsa da atılmasa da , insanlar siyaset denilince nerdeyse ayakları popolarına değene dek koşar vaziyete gelmişken  bize suskunluk düşer usta...

Özgürlük neydi peki? Bir dalın ucunda düşmekte olan bir su damlası yada uğruna ölüme vardığın eşsiz masalsı bir rüya... Vesselam, şıklığın yarıştığı dünya arenasında bizim son hareketlerimiz pek te '' ŞIK '' durmadı , yakışmadı  bize...

 
Toplam blog
: 4
: 342
Kayıt tarihi
: 25.01.12
 
 

30.01.1972 yılında doğdum. İlkokulu Almanya'da okudum. 1994 Ege Üniversitesi Ziraat fakültesini b..