Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

özledim seni

özledim seni
 

Özledim seni masallardaki gibi aşkım...

Seni görmeyince ben; divane, deli, şaşkın.

Sevdayı da hasret gibi, ben seninle aştım,

Özledim seni, vefalı gibi vefasız aşkım.

Akşamları severdim benle başbaşayım diye ...

Tatiller hoşuma giderdi sen yokken daha,

Şimdi nefret ediyorum tüm bayramlardan da

Aramıyorsun özledim seni, sesini sevdiğim sessiz aşkım.

Özledim seni kaf dağından uzak, yakınımdaki aşkım..

Sen peri padişahının çalımlı güzel kızı...

Ben masallardaki kimsesiz fakir çoban,

Büyülü sözü unuttum, çağıramıyorum özledim seni.

Özledim seni sapasağlamken hummalı ateşler içinde...

Biliyorum adın olacak son nefeste dilimde.

Bu dünyada zor belki ama eminin ahirette, sonsuza dek benimsin...

Çünkü özledim seni gücüm yetmez oldu hasretine.

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..