Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Özlüyorum

Özlüyorum
 

Sevgilerin, özlemlerin lisanı güller


ÖZLÜYORUM…

Adını koyamadığım bir özlem var içimde;

Sonlu bir hayatta sonsuzluğu özlüyorum…

Her şey yaşandı bitti bir anda;

Yaşanmamış, görülmemişi özlüyorum…

Tükendi kelime dağarcığındaki tüm kelimeler,

Henüz söylenmemiş, duyulmamışı özlüyorum...

Hayat dediğin üç gündü; biri dünde kaldı, biri bugündü,

Henüz el sürülmemiş yarını özlüyorum...

Hazlarda değilmiş mutluluk dedikleri;

Tatmadığım, bilmediğim mutluluğu özlüyorum...

Mecnunlar masal oldu, Leylalar ütopya;

Masallardaki, efsanelerdeki aşkı özlüyorum

Her şeyin çabucak yaşanıp tükendiği bu demde,

Hep VAR ve TEK olanı özlüyorum…

 
Toplam blog
: 20
: 523
Kayıt tarihi
: 13.07.08
 
 

Kütahya; doğduğum ve doyduğum yer, yani her anlamda memleketim. Kamu da çalışıyorum, Lisans mezun..