Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '13

 
Kategori
Müzik
 

Özür dilerim hayat - Benim şarkılarım

Özür dilerim hayat - Benim şarkılarım
 

Özür dilerim hayat geciktiğim için
Kaç sene geç kalmışım
Kapıldım sularına kağıttan bir gemi gibi 
Hiç olmadı benim şansım

Dışarıda hüzünlü bir yağmur
Elimde sıcak bir kahve
Bir şeyler eksik işte

Bir şeyler eksik yine

Özür dilerim hayat geciktiğim için. Biraz trafiğe takıldım yolda gelirken. Kaç sene geç kalmışım? Kaç ilişki kaçırmışım? Ben mi geç kaldım o kadar, sen mi erkenden kalkıyordun? Anlamadım... 

Baksana! Daha makyajını bile tazelemişsin. Gözlerinden akmış bıkkınlıklar. Ama.. Ama… Yine mi denk gelemedik biz? Yine mi kaçırdık aynı gemide olma şansını? 

Yağmur vuruyor pencereme. Ben üzülüp duruyorum kaybolup gidenlere…

VAkti olup dinlemek iteyenler için şarkımın link'i aşağıda

http://www.dailymotion.com/video/xujv2u_ozur-dilerim-hayat-ahmet-karakayan_music

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..