Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '13

 
Kategori
Müzik
 

Gece yürüyücüleri

Gece yürüyücüleri
 

GECELER
 (Gündüz vakti gün ışığına binen kelimeler, )
 SOĞUK
 (gece çimenlere, gönüllere düşerler)
 GECELER
 (Onları gece yürüyücüleri görür bulur)
 ISSIZ
 (Bastıkları yerde dalgalanır kelimeler)
 GECELER
 (Canlanıp bağlanırlar birbirlerine)
 KARANLIK
 (Beyin perdesinde, küçük film kareleri)
 GECELER
 (Gece yürüyücüleri)
 YALNIZ
 (Ruhlarını salıverirler gökyüzüne)
 YÜRÜDÜM
 (Bir yanıp bir sönerler)
 GİDEMEDİM
 (Ateş böcekleri gibi)
 KONUŞTUM
 (Yıldız kayması gibi)
 DİYEMEDİM
 (Geçip giderler)

 GECELER
 (Kimselerin görmediği gözyaşlarını)
 SOĞUK
 (Kırılan hayalleri, küskün kalpleri)
 GGECELER
 (terk edişleri, kayaların arasından,)
 ISSIZ
 (ağaç kovuklarından gece yürüyücüleri toplar)
 GECELER
 (Sarıp yaralarını gökyüzüne salarlar)
 KARANLIK
 (Tutkuları, çığlıkları, haykırışları)
 GECELER
 (Kapkara dağlarda)
 YALNIZ
 (Gece yürüyücüleri duyar)
 YÜRÜDÜM
 (Tam temizlerken gece havayı)
 GİDEMEDİM
 (Gelip alır rüzgarlar)
 KONUŞTUM
 (Gece yürüyücüleri)
 DİYEMEDİM
 (Ruhlarını salıverirler gökyüzüne)
 YÜRÜDÜM
 (Bir yanıp bir sönerler)
 GİDEMEDİM
 (Ateş böcekleri gibi)
 KONUŞTUM
 (Yıldız kayması gibi)
 DİYEMEDİM
 (Geçip giderler)

http://www.dailymotion.com/video/xy8265_gece-yuruyuculeri-ahmet-karakayan_music


Gece yürüyücüleri - Ahmet Karakayan ile bluenotes1

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..