Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '09

 
Kategori
Voleybol
 

Özür dilerim Seda…

Daha önce böyle bir konuda hiç yazı yazmamıştım. Aslında bu ilk tecrübem olacağı için nasıl yazmam gerektiğini kestiremiyorum. Belki daha iyi yazanlar çıkar ama bu gibi konularda çok duyarlı insanlar göremiyorum çevremde.. Bu yüzden bu konuya sessiz kalınmaması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü bu gibi konuları çok yaşadık ama ben o zamanlar kendimi bu kadar voleybolun içinde aktif hissetmiyordum.

Bu özel yazımda değinmek istediğim konu her zaman olduğu gibi voleybolu ve voleybolcuları çok sevdiğimden onların yeterli ilgiliyi görmemesinden ya da ilginin gösterilmemesi için çaba sarf edilmesinden yakınmak olacak.. Her sayıda olduğu gibi bu sayıda da Voleybol Federasyonun yayınladığı dergide değindiği konulara, yaptığı haberlere, süper röportajlara saygıyla eğilip, teşekkürlerimi ve şükranlarımı sunuyorum. Ancak çok üzülerek gördüğüm bir eksilik var ki ;

Fenerbahçe’nin Bayanlar Avrupa Konfederasyon kupasında almış olduğu tarihi üçüncülüğün haberinin verildiği sayfada yarı final maçımızın Novarro’ya kaybedildiği, üçüncülük maçındaki Vilsibiburg takımına karşı alınan zafer, set sonuçları gibi detaylar çok güzel olmuş. Alt kısımda Korotenko En İyi Libero başlıklı ufak yazıda Fenerbahçe’nin Azeri liberosuna gönderilen tebriklerin neden bu kupada En Skorer Oyuncu seçilen Fenerbahçe’nin Türk Smaçörü Seda TOKATLIOĞLU’na gönderilmediğini şaşkınlık ve hayretle düşündüm. Dikkat etmeyenler olmuştur ve onlar da yazımı okurken şaşkınlık içerisine girecekler eminim. Evet Milli Takımımız da kaptanlık yapıp göğsümüzü kabartmış ve geleceğin yıldızları arasında gösterilen Seda TOKATLIOĞLUN dan bahsediyorum. Art niyet aramak istemiyorum. Bu haberi kim düzenlediyse araştırmasını doğru yapmamış, habercilik araştırma işidir. Bütün dağıtılan ödüller, maçlarla ilgili istatistikler v.s. Cev’in sitesinde yayınlandı. Yani bu haberi bulamamak pek kabul edilir bir şey değil.Tek bir şey bilmek istiyorum. Elimize ulaşan bu dergide isimsiz haberleri kim yapıyor ya da yapılan haberleri kim denetliyor. Bana kalırsa bu es geçilmiş bir ayıptır.

Son satırı Seda’ya ayıracağım. 4 yıldır Fenerbahçe desin. Ve senin ne kadar iyi bir Fenerbahçeli olduğunu tartışmaya gerek bile duymuyorum. Birçok başarıya imza attın ama bir türlü özlemini çektiğin kupa ya da kupaları kaldıramadın. Umarım bundan sonraki voleybol hayatın hep kupalarla, madalyalarla dolu olur. Avrupa kupasında aldığın En Skorer Oyuncu ödülünle göğsümüzü kabartıp kendi adın kadar ülkenin ve takımının adını da önce Avrupa’ya sonra da tüm dünyaya duyurdun. Eğer ki bunun kıymetini iyi bilemeyip, sana gereken ödülü biz kendi adımıza veremediysek, bu başarını yeterince el üstünde tutamadıysak senden kendi adıma özür dilerim... Saygılarımla…

Metin Timur TÜFEKÇİLER

tanisyarielf@gmail.com

Evladıma miras bu sevda...!

 
Toplam blog
: 26
: 774
Kayıt tarihi
: 02.04.09
 
 

1983 İstanbul doğumluyum. Aslen Yugoslav göçmeniyim. Lise meznuyum. Reklam ajansında fotoğrafçılık i..