Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '16

 
Kategori
Dostluk
 

Özür dilerim

Özür dilerim
 

Elimdeki son lokmayı ,soframdaki "Allah ne verdiyse " BERABER " deyip paylaştığım ekmeğimle aslında "EGOLARINI DOYURDUGUM", paketimdeki sonuncu "lafı mı olur deyip elimle yakıp uzattığım sigaramla ciğerlerini değil ruhunu "ZEHIRLEDIGIM", cebinden para çıkmasın, ıslanmasın üşümesin diye arabamın yan koltuğunda yolculuk edip yollarını "KISALTTIGIM", derdi olunca Efkar dağıtalım diye şarabı kapıp yanına uçup kapısını "AŞINDIRDIĞIM", ağladığında sırtımı değil de omzumu uzattığımda kemiklerimle suratını "ACITTIĞIM", ellerimle yüzünü silip peçeteleri "ZIYAN ETTIGIM" "Üzülme, sen güçlüsün " diye "TOKATLADIGIM " tüm dostlardan Özür dilerim!
 
Tüm bu zararın karşılığını aynılarıyla ödemenizi beklemedim zaten. Tüm bu verdiğim zararların karşılığını faydayla ödeyenler oldu bana. ASINDIRMADAN, ZIYAN ETMEDEN, ACITMADAN,ZEHIRLEMEDEN. .. O kadar iyilerdi ki. Tüm bu kötülüklerime karşı iyilikle yanıt aldım.!
 
Şimdi Kedilere, köpeklere zarar veriyorum. Evde kalan yemekleri sokağa koyuyorum; iki kedim var, bir muhabbet kuşum. Konserve mamalar alıyorum, oyuncaklar ... Yolda gördüğüm köpeklerle konuşuyorum. Evimi öğrendi birkaçı. .. Her evden çıkışımda kuyruklarını sallayarak karşımdalar... Hasta bir hayvan görünce eve alıyorum, veterinere götürüyorum... İyileştiriyorum.
 
Ve şunu fark ettim ki... Eve girince miyavlayarak bacaklarıma sürtünmesinden, her gece koynuma yatarak bana sığınıp uyumalarından gözümün içine bakıp mırlamalarından, kafesteki kuşuma seslenince yanıt vermesinden şunu anlıyorum ki....: Verdiğim zarardan sanırım en çok onlar memnun... Ve şunu da ekleyebilirim ki : Onların bana verdiği bu zararı ben de çok seviyorum. Bana hiç faydaları olsun istemem...Hem de hiç...
 
Toplam blog
: 5
: 305
Kayıt tarihi
: 01.11.13
 
 

Hayatın bana yüklediği ne varsa ben O'yum. Evladım, ablayım, sevgiliyim, arkadaşım bazen kimisine..