Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Özürlüler

İstanbul Büyükşehir Belediyesi yaptığı işleri güzel bir uygulama ile büyük billboard'larda bizlere bildiriyor. Güzel reklam olması yanında bilgilendirici olması açısından da faydalı buluyorum. Fakat en son yaptıkları bir duyuru bence büyük bir hata içermektedir. Duyuru "Özürlüler" için açılmış bulunan merkezlerden bahsediyor.

Türkiye'mizin bu konuda ne kadar geri olduğu konusuna değinmeyeceğim. Fakat yapılan çalışmalar dahi böyle bir hata ile duyurulursa yetkililerin ne kadar duyarlı olduğu konusunda şüpheler uyandırır hale geliyor.

Bu insanların biz özürü yoktur kimseye özür borçları da yoktur. Doğru kelime engelli olmalıdır. Fiziksel veya zihinsel engelleri olan bu insanlar, hiç bir engeli olmayan, olmadığını iddia eden bir çok insandan da daha duyarlı, mutlu ve faydalıdırlar.

Bu yüzden Büyükşehir Belediyesi'nin bir an önce bu duyuruları kaldırmalarını istiyorum. Bundan sonra da daha duyarlı olduklarını göstermelerini rica ediyorum.

Saygılarımla

 
Toplam blog
: 2
: 345
Kayıt tarihi
: 06.12.06
 
 

Doğum tarihi ve yeri: 17 Temmuz 1968, A.B.D.Saint Joseph Fransız Lisesi, İ.Ü. İktisat (İngilizce böl..