Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '09

 
Kategori
Mizah
 

Pad-i-şah

Pad-i-şah
 

Padişah 1. Recep ve Emine Sultan saltanatı döneminde, fakr-ü zarurete düşen Anadolu halkı, meydanda toplanıp, "pad i şahım çok yaşa" diye çığrışırlarken, kapı kulları, Pad i şah 1. Halife Recep!in fermanı ile, halka sadaka dağıttılar. Bu arada 1. Halife Recep'in aleyhinde yazılar yazan, ceridelere, defterdar Unakıdan tarafından külliyetli miktarda ceza yazıldı. Saray'ın hekimleri, Defterdar başı Unakıdan'a şifa veremedikleri için, Defterdar başı Unakıdan ecnebi hekimler tarafından otandı. Emine Sultan da çok şükür Devletimizin teb'a larından Yemene gitti ve yine çok şükür bu kez döndü. Türküdeki "giden gelmiyor" sözleri de kültür Nazırı, Günay efendi tarafından "giden geliyor" şeklinde değiştirildi. Bu Günay efendi başka bir fırkadan devşirme olup, 1. Recep için canla, başla
çırpınanlardandır. Son günlerde münafıklar Pad i şah 1. Halife Recep aleyhinde, olmadık iftira ve çamur atmaktalar.

Giderek hırçınlaşan, ana muhalif, Baykal hazretleri, İstanbul ve pay i taht Ankarayı düşürmek için çalışıyor.Vaziyet vahim, fakat umutsuz değil. Ergenekon münafıklarının mahkemeleri, kadılar tarafından devam ettirilirken, Pad i şah efendimiz dedi ki: Bu husus ile kadılarımız ilgileniyor. Bu durum beni enteresan mevzuubahis teşkil etmez. Padişahın dağıttığı fermanda da, Kriz bize temas etmez.. Bunlar gavur uydurması. Bunlara itibar etmeyin. Her kim ki kriz var. Açlıktan ölüyorum, derse, Alo 174'ü arasın. Hayrat kurumlarımız imdada gelir. Açlıktan kimse ölmemiştir. Mercimek zamlarını da geri aldım. Şimdilik çorba ile idare edin. Mübarek kurban bayramında da et tedarik edersiniz. Az bir zaman kaldı. Suudi Arabistan Kralı da, hac da kesilen kurbanlardan bir bölümünü bize göndereceğini müjdeledi. Katardan da katarlarla levazımat gelecek. İranlı kardeşim Ahmed'i Necat ta bir miktar nükleer gönderirse kimseden korkumuz kalmaz. Bizim yanımızdalar, dostlarımız Hamas, tamas, gavurlar bize yaramaz. İşte son günlerin mazara'i umumiyesi böyle. Daha kahvaltı yapmadım. Acaba 174 banada kahvaltılık bir şeyler yollarmı? Fethiyedeyim.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..