Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

14 Ağustos '08

 
Kategori
Dünya
 

Paris Hilton ''nihayet'' gece hayatına geri döndü...

Paris Hilton ''nihayet'' gece hayatına geri döndü...
 

Paris Hilton ''özgürlüğünden'' ne giydiğini biliyor mu?


Duydun mu dünya?

Paris Hilton (!) '' transparan entarisiyle'' gece hayatına geri dönmüş!

Bir süredir sansasyondan uzak bir yaşam süren, Hilton'zadelerin, çok önemli haberlerle ün yapan kızları Paris Hilton Hanım, (bak sen şu Allah'ın işine yaa) fotoğrafta da görüldüğü gibi, transparan entarisiyle (hani giyindiğini sanarak) gece hayatına geri döndü. Diyor haber başlığı..

Haber: http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?prm=0,533424&id=1&galeriid=4284#galeriStart
Efendicazıma süleyim biz bu tıklıycanız haberin doğrucu Davut'uyuz.. (!)

Ben çok kötü niyetli bir insan olduğum için, son günlerde görüp yaşadıklarımı da düşününce, e'ne yapsaydım yani, elimde olmadan bu haberi karşılaştırıverdim..

Hiç de tabi olmayarak çok duygulandım.. Burada üzüldüğümü nasıl ifade edebilirim diye düşünürKENE(!) '':('' den, den işareti içinde hemencecik hatırlayıverdim.

Sevgili okuyanlar şu an Paris Hanımın fotoğrafına bakarken, sizlerinde buna çok duygulandığınızı hem hissediyorum hemi de gözlerinizin ferinden anlıyorum diye yazmışsam eğer anlayın ki yalandır..

Benimde aynen öyle oldu işte.. Kalbim doldu da doldu.. Bir de baktım Kİ Paris Hilton Hanımefendinin yokluğundan doğan duygularımdan, ona edecek bir sözüm oldu.

Şimcik (!) sizlerinde izniyle bu sözümü ''Üleşiyorum!''



SENSİZ GECELER ''SON SAVAŞLAR'' GİBİYDİ PARİS!


Gönül notum: Gündeme ve dünyaya ''uygun'' bir blogdur!

Gönüllü magazinci ''Çingen Sabiş''

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..