Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Parmaklarım

Parmaklarım
 

Parmaklarım


Bir şeyler yazmak istiyorum ama parmaklarım duygu ve düşüncelerime hükmetmek istiyor, engel olmaya çalışıyorum olmuyor.
Parmaklarım uyuşuyor, onları hissetmiyorum yine de yazmaya çabalıyorlar ve tuşları bulmakta zorlanıyorlar.

Bana yardımcı olmaya çalışıyorlar biliyorum, benim söyleyemediklerimi yazabilmek için ama çok kırılmışlar beni üzene. Çok belli oluyor bu.

Titriyorlar, uyuşmanın yanı sıra.

Beynimden emir aldıkları için benim gibi düşünerek kelimeleri bulmaya çalışıyorlar, harfleri yerine yakıştırırken yan yana gelen harflerden rahatsız oluyorlar.

Yazmaya çabaladıkları kelimelerin beni rahatsız etmesini istemeyerek daha yumuşak kelimeleri bulmaya çalışıyorlar. Beni korumak amacıyla beni üzmeden gerçekleri anlatmak istiyorlar.

Yazmayın, tuşlara basmayın bence, en azından bir süre.

İhaneti anlamamış, aldatılmayı kendine yakıştıramamış biri için yazılacak çok şey yok aslında.

Biraz daha sabır parmaklarım.

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...