Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Patronun en hası

Patronun en hası
 

Zırtaboza bakar mısın sen? Gitmiş son model bu motorsikleti almış. Daha senin yaşın kaç lan? Sayfiyede kızlara hava atcakmış. Gazetecilerde bunun fotoğraflarını çekip, cemiyet haberlerinde yer alcakmış.

Bana sormadan aldı ya. Ba-na   sor-ma-sı la-zımmmm. Nasıl beni atlarsın lan? Bütün Türkiye önümde takla atıyor. Atar tabii. Attırırım. Ben yaptım oldu. Hah hah hah hahahahahahhaaa. Dişlerimi görüyor musunuz? İstanbul’un en pahalı dişçisine yaptırdım. Bende para çokkk.

Off havalarda çok sıcak. Klima serinliğini de sevmiyorum. Tuhaf oluyor insan. Ben de muhasebeye talimat verdim; temiz hiç kulanılmamış bir deste parayı yavukluma yelpaze yaptırıyorum, ben masa başında çalışırken o sallıyor para destesini. Amannn bir deste paranın vermiş olduğu serinlik de bir başka canım.

Kimseye yüz vermeye gelmiyor. Oğlun da olsa. Çalışanlar da kopmuş. Aşçım benden habersiz 10 kg domates almış. O domatesleri ceza olsun diye, ona salça yaptırıp, bitene kadar ekmek üzerine sürdürüp yedirtcem. Hah hah hahahahaaaaa. Dişlerim, dişlerim ne güzel. Hatunlar bayılıyor dişlerime. Ben de yavuklu çok. BM gibiyim. Napayım seviyorum güzeli.

Offff bu oğlanı dize getirmek lazım ama. Anlasın 20 yaşında, babasını atlayamayacağını. Cafer’i çağrayım. En sadık adamım. Iş bilir, kuvvetli.

Hah geldin mi? Cafer oğlum sen al eline levyeyi, giriş bizimkinin motoruna. Parçala. Kime kinin varsa, ona vuruyormuş gibi. Ah yeni de şu da, bu da hiç acıma. Anlasın küçük beyimiz babasının kim olduğunu.

Fotoğraflarını da çek, parçalama anında. Tamam hadi git şimde. Çekilebilirsin.

Hah hah hahahahahaaaaa.

Kızım sen de iyi salla banknotları. Off herkese ben mi ayar çekcem?

Para gibi güzel şey var mı bu hayatta?

Bütün düşlediğim krolukları yapıyorum. Evet kroyum. Ama para da bendeeee.

Hadi beni tutmayın işim gücüm var...

 

 

 
Toplam blog
: 246
: 1012
Kayıt tarihi
: 15.02.08
 
 

..