Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

31 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

Pazar Neşesi (Dalkavuk Aranıyor)

Pazar Neşesi (Dalkavuk Aranıyor)
 


Eski devrin zengin paşalarından biri, yanına, keyfine göre konuşan bir dalkavuk almak için sağa sola haber gönderir...


Haberi alan dalkavuklar birer ikişer paşaya müracaat etmeye başlarlar...


Gelen dalkavuklardan birine paşa sorar...


"Nedir senin maharetin, hele anlat bakalım."


"Efendim, ben rahmetli Sabir Paşa'nın dalkavuğu idim. Kendisine çok hizmetlerde bulundum. Rahmetli bendenizden hayli memnundu."


"Evet lâkin, ben sende hiç de dalkavuk hâli görmüyorum."


"Aman paşam, olur mu öyle şey!.. Ben eşine az rastlanan dalkavuklardanım."


"Neyse, bizim vekilharca adresini bırak da git bakalım. Biz sana yazarız, gelirsin."


Adamı savan paşa, müracaat eden bir başka dalkavuğu alır karşısına ve ona da aynı şekilde soru sorduktan sonra...


"Ben sende pek dalkavuk hâli görmüyorum."


Kendini beğendiremeyen dalkavuk, paşanın sözünü kese kese kendini övmeye başlar...


"Aman paşam, beni tanıyanlara bir sorun hele."


Paşa, onu da savar başından...


"Pekâlâ, adresini bırak da git, biz yazarız sana."


Böylece dalkavuklar gidip gelirken, yeni bir dalkavuğun geldiği haberi paşaya iletilir ve paşa kendisini huzura çağırıp, diğerlerine sorduğu soruları yönelttikten sonra aynı şekilde...


"Bak işte, ben sende hiç dalkavuk hâli görmüyorum."


Adam yerlere kadar eğilerek...


"Evet, hakkınız var paşam!.. Bende hiç dalkavuk hâli görünmez efendim."


"Ee, o halde sen dalkavuk değilsin!"


"Evet efendim, değilim."


"Fakat istersen pekâlâ dalkavukluk yapabilirsin."


"Evet efendim, pekâlâ yapabilirim."


"Canım, ben ne dersem sen de onu kabul edip tekrar ediyorsun... Olmaz ki böyle şey!"


"Evet haklısınız, olmaz efendim."


"O halde, sen tam bir dalkavuksun galiba."


"İsabet buyurdunuz efendim, bendeniz galiba tam bir dalkavuğum."


Bunun üzerine paşa, gel diye el çırparak vekilharcını çağırır ve...


"İşte istediğim gibi bir dalkavuk buldum sonunda... Bu adamı derhal vazifelendirin!"



.......................................................................... MUTLU PAZARLAR ....................................................................

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..