Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

11 Nisan '10

 
Kategori
Mizah
 

Pazar Neşesi (Hemen Çağır Densizi)

Pazar Neşesi (Hemen Çağır Densizi)
 


Onbaşı Mehmet, bir askeri cezalandırmıştı...


Asker de şikâyet için yüzbaşının karşısına çıkmıştı...


Lâkin onbaşı Mehmet, yüzbaşının en çok sevdiği ve güvendiği askerlerden biriydi...


Er konuşmaya başladı :


"Komutanım, benim bir şikâyetim var."


"Söyle."


"Mehmet onbaşı beni döğdi."


"Sen git, ben onun cezasını veririm."


"Ama yüzbaşım; hem döğdi, hem söğdi."


"Anladım evladım, git sen, veririm cezasınıı."


"Hemi de anama babama lâf etti."


"Ooluum, tamam giit!.. Cezasını veririz dedik ya."


"Benim anam da yohtur, babam da yohtur."


"Allah rahmet eylesin, benim de öyle... Sen git, anladım."


"Ama yüzbaşım, Mehmet onbaşı benim anama da lâf etti, babama da lâf etti... Anam da yohtur, babam da yohtur... Benim anam da sensin, babam da sensin."


"Derhal koş; çağır o densiz Mehmet onbaşıyı burayaa!.. Çabuuk!"



.......................................................................... MUTLU PAZARLAR ....................................................................

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..