Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

28 Mart '10

 
Kategori
Mizah
 

Pazar Neşesi (İki Goril)

Pazar Neşesi (İki Goril)
 


İki erkek goril, kızlara biraz zaman ayırmaya karar vermişlerdi...


Gece neler yaşadıklarını birbirlerine anlatmak üzere, ertesi gün için randevulaşarak ayrıldılar...


Ertesi gün gorillerin biri, tam vaktinde buluşma noktasındaydı...


Lâkin, diğer goril hayli geç geldi...


Son derece bitkin bir haldeydi...


Merak içerisinde bekleyen goril, arkadaşının perişan halini görünce heyecanla sordu :


"Ne oldu?.. Niçin bu kadar geç kaldın?.. Hem neden böyle yorgun görünüyorsun?"


"Hiç sorma arkadaş, öldüm bittim!.. Önce sen anlat da, bu arada ben de biraz dinlenirim."


İlk goril başladı anlatmaya :


"Ben bir dişi zebra buldum... Gerçi pek güzel değildi ama çok ateşliydi."


Şöyleydi, böyleydi derken ilk hikâye bitti ve...


"Haydi şimdi sıra sende... Anlat bakalım, sen ne yaptın?"


"Korkunçtu birader!"


Dedi yorgun goril ve devam etti :


"Ben de bir dişi zürafa buldum... Bütün gece boyunca istediği şey, bir poposunu okşamam, bir dudaklarını öpmemdi."


"Ee sonraa."


"Sonra yine poposunu okşamam, yine dudaklarını öpmem, sonra yine"...



........................................................................... MUTLU PAZARLAR ...................................................................

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..