Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

06 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Pazarlıksız...

Pazarlıksız...
 

Sıcak bir yaz sabahının

İlk gün ışıklarında

Gel bir “pazarlık” yapalım seninle,

Aşılamaz okyanuslarım

Masmavi denizlerim

Derin ve dingin göllerim

Param pulum malım mülküm yok benim

Varsa senin

Zerre kadar önemi yok

Hepsi senin olsun

Orman rengi “yeşil gözlerin” yeter bana

Bana bak yeşil yeşil…

Ben naz yapmasını da bilmem

Maske takmasını da

Süslü püslü kelimelerin arkasına

Saklanmayı da

Nihavent makamındaki tüm şarkılar

Yakılan ağıtlar

Çobana kavalına “türküler”

Hatta “sözlükteki” tüm kelimeler de

Senin olsun…

Yirmi dokuz harfe de gerek yok

Bir “A” bir “Ş” bir “K” “I” ve ” N” ile yazılan

“Aşkın” yeter bana…

Hala anlamadın ya da ben

Anlatamadı mı?

Dünya yıkılsa umurumda değil

Bütün ovaları

Bütün denizleri okyanusları nehirleri

Ormanları,

Dağları, taşları

Hatta yıldızları verseler

Doğanın tüm güzellikleri yanımda olsa

Umurumda değil

Sen “kalbini” ver bana, kalbin yeter…

Bu sıcak yaz sabahının

İlk gün ışıklarında

Gel bir “pazarlık” yapalım seninle,

Sen bana içtenlikle gülerek

“Kalbini” ver

Ben de sana “canımı” vereyim…

İstersen tabi…

Dedim ya yosun gözlüm;

“Ben sevdim mi adam gibi severim…”

“Pazarlıksız”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 06.07.2015 14.05

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..