Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '11

 
Kategori
Güncel
 

Pedofoliye bir kurban daha!

Pedofoliye bir kurban daha!
 

Ağlarsa ana ağlar...


Adana'da Berivan'ı kurban verdik. 

Kayseri'de 2'si kız bir oğlan gitti bayram şekerine. 

Gaziantep'te Fatma'nın bedeninde denendi cinsellik! 

Aklıma gelenler bunlarla sınırlı değil ancak hatırlayamadıklarım da çok var. 

Faili bulunamayan onlarca yüzlerce minik beden, birkaç dakikalık dikkatsizlik, ilgisizlik ve sevgisizlikten "telef" oluyor. 

Gaziantep'li küçük Fatma Demir de bunlardan biri. 

5 yaşındaki Fatma, 16 yaşındaki komşu oğlunun "cinsel gazabına" uğradı sonra da canından oldu. 

Çok yazıldı çizildi... Okundu, dinlendi, yorumlar yapıldı. 

İlle de "EĞİTİM" yerleşti başköşeye... 

"Bir bilenler" sevginin eğitimle olmadığını bilemediler. Sevginin Allah vergisi olduğunu söylemediler. 

5 yaşındaki Fatma bebeğin gözlerinde korku gördüm ben. Annesiyle gittiği düğünde "başıboşluk" gördüm. Elinde oyuncağı ile ordan oraya savrulan bir kız çocuğu... Sazlar çalınır büyükler eğlenirken kendisini sapık gözlerin izlediğini nerden bilsin nasıl anlasın küçücük Fatma'cık? 

Biri yanında diğeri karnında anası, Fatma'yı "unuttu" desem... I ıhh. Olmaz! Çocuk unutulmaz. Hele 5 yaşında ise ve kalabalık ortamda... 

Fatma'nın anasına Pedofoli' yi anlatsaydık. 

Ana olmanın, çocuk sahibi olmanın değerlerini bir bir öğretseydik. 

Oğlan doğurunca "hay hay" kız doğuranda "vay vay" demeyin deseydik. 

İneğinizin sütünü, tavuğunuzun yumurtasını, bahçedeki köpeğin yalını düşündüğünüz kadar evlatlarınızı da düşünün. Onları koruyup kollayın okşayın sevin, ilgilenin, dinleyin. Deseydik... 

Fatma aramızda olur muydu? 

Gülriz Yiğit 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..