Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Pele fıkra öğrenmiş 50 tane

Pele fıkra öğrenmiş 50 tane
 

avazın çıktığı kadar gül :))


Pele: Hey adamım neler oluyor Türkiye'de anlamıyorum ya. Bütün olaylar hep Türkiye'de yaşanıyor sanki.

Maradona: La go'ta fria sinyoriitas, patos punços dortios panço.

Pele: Dur Mara dur. Senin Traduçõesin karışmış. Türkçeye çevirelim imediatamente. Hemen...

Maradona: Ohh sangue irmãos kankam Pele, sen neden Türkiye ile bu kadar ilgileniyorsun ki anlamadım eu não entendo.

Pele: Ya kendine gel artık Türkçe konuş sadece. Araya portekizceyi karıştırma laa. Neden beni ilgilendirecek sanıyorsun budala herif. Senin kafa yine eroin içmekten bulanmaya başlamış. Türkiye'de futbol bizdeki gibi. Herkes aşık. Üstelik Fenerbahçe var orada. Bütün takım Brezilyalı. Diğer takımlarda da var gerçi. Bir de ben Türkiye'yi seviyorum. Bence Dünya'nın en önemli ülkelerinden birisi. Orası çok büyük bir ülke. Orada ne medeniyetler var biliyor musun Mara? İngiltere nasıl futbolun beşiği ise Türkiye de Medeniyetlerin Beşiği. Öğren bunları öğreen.

Maradona: Oh meu Deus ! Sahiden mi karaoğlan ? Sen neler öğrenmişsin böyle yaa. Seni kavruk koala vaaay. Está muito vigilantes çakkaaal ...

Pele: Ya dur cıvıma hemen. Bugünde ne öğrendim biliyor musun ?

Maradona: Não, não sei bilmiyorum oğlum yaa. Nerden bilcem.

Pele: Okursan öğrenirsin cahil ayı. Dest-os İzdivaços yarışması var bilir misin? Sunucu kız parasına zam istemiş, onlar da kapının önüne koyunços olmuş. Yani kovulmuş kanka. Ama kız da haklı hani. O kadar insanın arasını yaptı. Gerçi dedemin biri ellerine hakim olamayıp göğüslerine doğru yollandı ama eli çarpmış eli.

Maradona : Hadi yaa. Başka neler var ?

Pele : Neyse sana neşeli haber de vereyim de dinle . “Erkek Erkeğe Sağlık Konuşuyoruz” tarama projesinin gala gecesinde farklı illerden erkekler sonuçları esprili bir dille değerlendirmiş. Konyalılar geceye uğramazken, Adanalılar kendi araştırmalarını yapacaklarını söylemiş. Araştırmanın galibi olan İzmirliler ise “Güzel kızlarımız zaten tescilliydi. Şimdi İzmir’in erkekleri de tescil almış oldu” demiş. Ereksiyon sertleşme derecesi en yüksek olan İzmirliler çıkmış. Büyük bir nezaketle bu başarıyı İzmir’in kızlarına mal etmiş erkekler : “Bu İzmirli erkeklerin değil, İzmirli kadınların başarısı. Onlar güzel olmasa biz bu kategoride nasıl birinci olurduk?” demiş İzmir erkekleri. Ama İstanbul'un erkeklerini unutuyorlar sanırım. Hepimiz İzmirliyiz Mara. :)) Estamos todos İzmir'liyiz. . .

Maradona : Bak sen yaa. Bizimkiler sonda kaldı desene. Futbola daldık sevişmeyi, sexi unuttuk be karaşoparım. reziliz biz.

Pele : Sen kendin adına konuş lan zırtos puços. Ben daha taş gibiyim taş.

Maradona : Senden olsa olsa 9 taş olur be kara şoparos. .

Pele : Hadi leeğğğn... Bak sana ne anlatacağım. Bissürü Karadeniz laz fıkrası öğrendim lan. Dİnle bak.

Ajan Adayı

Amerikada FBI için ajan seçimi yapilacaktir. Basvuda bulunanlardan
istenilen ilk sart eslerini verilen silahla öldürmeleriydi. Ilk aday olan ingiliz eline verilen silahi geri çevirerek ben karima kiyamam der ve içeride bulunan karisini
da alip evine geri döner. Ikinci olarak içeriye Amerikali bir zenci gelir o da
uzun süre düsündükten sonra bunu yapamam der ve silahi iade eder. Içeri son olarak bizim Temel gelir. Temele de ayni teklifte bulunulur; yani karisini
öldürmesi istenmektedir. Temel biraz düsündükten sonra bu teklifi kabul eder ve içeriye girer. Birkaç el silah sesinden sonra aniden bir cam sesi gelir. Içeriye
giren ajanlar kirik camin yanindaki Temele yönelip saskin bir sekilde sorarlar
ne oldu diye? Temel :
- Verdiginiz silah kurusiki çikti, ben de bizim kariyi 20. kattan asagiya attim

Herkes Yesil

Amerika da siyah-beyaz ayriminin en siddetli oldugu yillarda, Temel bir
fabrikanin servis soförlügünü yapiyordu. Bir gün paydos zamani siyahlarla
beyazlar, otobüste yok beyazlar öne oturacak, yok siyahlar öne oturacak
diye tartisiyorlardi. Bu duruma daha fazla dayanamayan Temel otobüsün kapisina gelerek bagirdi :
- Arkadaslar birakin bu siyah-beyaz çatismasini, bundan sonra siyah-beyaz
yok, hepiniz yesilsiniz anladiniz mi hepiniz yesil. Simdi tartismayi birakinda
otobüse binin bakayim, ama açik yesiller öne otursun, koyu yesiller arkaya...

Sinyal

Adamin biri oturdugu yerden oldugu yerde dönen arabayi izliyormus. Dayanamayarak arabanin yanina gitmis. Bir de bakmis direksiyondaki Temel.
Hafif merakli bir tavirla :
- Kardesim bir saattir seni izliyorum. Olduggun yerde dönüyorsun.
Temel de adama söyle bir bakmis :
- Sinyalim takildi da...

Parasüt Kursu

Temel havaci olarak askere gider ve bir gece rüyasinda annesini görür.
Annesi der ki :
- Oglum yarin sakin parasütle atlama senin parasüt açilmayacak...
Sabah olur uçaga binerler atlama sirasi Temel e gelir komutan sorar :
- Neden atlamiyorsun asker?
Temel komutana ruyasini anlatir. Komutan o zaman gel parasutleri degistirelim der. Degistirirler ve Temel atlar açar parasütünü yavas yavas asagi süzülür. Bu esnada komutan atlar ve parasütü açilmaz tam Temel in yanindan asagi düserken Temel alayci bir ses tonuyla sorar :
- Komutanim nereye?
Komutan :
- Bir kurtulursam görürsün o zaman sen nereye gittigimi!..

Mikrofon

Sunucu, Temel i sahneye davet eder :
- Buyurun beyefendi mikrofon sizin, der.
Temel :
- Surda biryere koy da giderken alurum oni...

156 - Av Yasagi

Temel bir gun ava gitmis. Birkaç ördek, birkaç tanede tavsan vurmus. Tam
eve dönerken ormancilar Temel in yolunu kesmisler ve :
- Av yasagini bozmussun, seni tutukluyoruz... seklinde bir açiklama yaptiktan sonra dogruca karakola götürmüsler ve haklarini okuduktan sonra telefon görüsmesi yapmasina müsade etmisler. Temel tabii ki Fadime yi aramis.
Fadime : Neredsin sen?
Temel enu iceru attilar.
Fadime :Ne suc isledun?
Temel : Bir sapik 'av yasagi' diye birini bozmus, suç üzerime kaldi...

Önemli Adam

Dursun Temel e o sirada üstlerinden geçmekte olan uçagi göstererek :
- Ula Temel ha bu uçakta önemli bir adam vardur.
Temel, basini kaldirir uçagi bir süre inceledikten sonra :
- Tursun bende seni akilli bir adam sanirdim. O uçakta önemli bi adam olsa önünde eskort olurdu...

El Bombasi

Karadenizlilerle Ruslar sicak savastalarmis. Karadenizliler el bombalarini firlatiyorlarmis. Ruslar da el bombalarinin pimini çekip geri firlatiyorlarmis...

Hacker Temel

SAYIN BILGISAYAR KULLANICISI,
Su anda bilgisayariniza Türk Laz virüsü bulasmistir. Teknolojik olarak çok gelisemedigimizden bu virusun manuel çalistirilmasi gerekmektedir. Lütfen
bilgisayarinizdaki tüm dosyalari silip bu mesaji yollayabildiginiz herkese yollayiniz. Hacker Temel

Timsah

Sovmenin biri yaptigi sovuyla dünyada çok büyük bir üne kavusmus. Sovunu bir timsahla gerçeklestiriyormus. Sopasiyla timsahin basina vuruyormus,
timsah agzini açip adamin kafasini agzina aliyormus, adam tekrar sopayla timsahin basina vurunca tekrar agzini açip hiçbir zarar vermeden adamin kafasini serbest birakiyormus. Sovmen bütün dünya ülkelerini gezer, sira Türkiye ye gelir. Büyük bir kalabalik sovu heyecanla izlemektedir. Sov biter, sovmen alkislardan aldigi zevkle seyircilere döner kasilarak sorar :
- Aranizda bunu yapabilecek biri var mi?
Seyircilerin arasindan bizim Temel atilir :
- Ben yaparim ama söz ver, kafama hizli vurmayacaksin...

Yunus Temel

Birgün Temel in eceli gelip ölmüs. Onu öbür dünyada hemen meleklerin
karsisina çikarmislar. Bir hata oldugunu söylemisler ve durumu Temel e açiklamislar

- Seni eski hayatina kavusturacaz ama insan yerine hayvan olarak dünyaya
gideceksin... Söyle bakalim hangi hayvan olarak dünya dönmek istersin?
Temel :
- Bir yunus olarak dünyaya dönmek istiyorum, demis. Iki dakika sonra yine
öbür dünyaya gelmis, melekler sormus :
- Niye geldin, diye. Temel :
- Yüzme bilmedigimi unutmusum da...

Toprak Numunesi

Temel çok karli bir is olarak düsündügü için tavukçuluk yapmaya karar
vermisti. Ilk olarak elli tane civciv alip ayaklarindan topraga gömdü. Güzelce
gübreleyip suladi fakat iki gün sonra civcivlerin hepsinin öldügünü gördü. Yaptigi
yanlisin farkina varan Temel elli civciv daha alip bu seferde kuyruklarindan
topraga gömdü. Ayni sekilde gübreledi, suladi fakat nafile bu civcivlerde öldü. Ne yapacagini sasiran Temel, Ankara da tavukçuluk egitimi gören, amcaoglu Idris e durumu yazip yardim istedi. Birkaç gün sonra Idris in cevabi geldi

- Sevgili amcaoglum Temel, yazdiklarini okuyup, anladim. Fakat dogru bir
teshis koyabilmem için bana bir miktar toprak numunesi gönderirsen sevinirim...

Uçurum

Bir gün Temel ve arkadasi Dursun birlikte sinemada film seyrediyorlarmis.
Filmin en heyecanli sahnesinde bir at, üzerinde adam oldugu halde hizla uçuruma dogru gidiyormus. Tam bu sirada Dursun :
- Temel pence uçurumdan asaguya uçacaklar, demis. Temel :
- Pence tüsmüyecekler, demis. Iki arkadas iddaya girmisler. Sonuçta uçurumdan asagiya uçmuslar ve Dursun iddayi kazanmis. Dursun :
- Temel pen hile yaptum, pen bu filmi daha önceden seyrettum, demis Temel hemen atlamis :
- Haçen pende seyrettum da pok yiyenun aynu hatayu yapacagunu zannetmiydum, demis...

Piyango

Temel e bir gün piyangodan para çikmis.Temel de bütün parayi topraga gömmüs. Topragin üstünede burada para yoktur yazmis. Dursun da yaziyi okumus. Bütün parayi almis. O da burdan parayi Dursun almadi diye bir yazi yazmis...

Sakadan Anlamak

Temel, takasina atlayip baliga çikarken :

- Allahum, dedi, bugün ilk palugu bir fakire verecegum.
Denize açildi, oltayi atti, biraz bekleyip çekti. Koskocaman bir balik yakalamisti.
- Heç bu da fakire verilur mu... derken balik çirpindi, oltadan kurtulup
denize düstü. Temel dövünmeye basladi :
- Allahum, sen de sakadan hiç anlamaysun daa!..

Bosanma Davasi

Temel Fadimeye bosanma davasi açmis ve hakime :
- Sayun hacum bey karim üç yildur evde ne bulursa üstüme firlatiyu ne olur bizu bosat...
Hakim sormus :
- Peki evladim niye bunun için üç yil bekledin?
Temel :
- Yenu yenu isabet etturmeye basladuda!...

Plaka

Temel birgün barda oturuyormus. Dursun kosa kosa yanina gelmis.
- Temel arabani çaliyorlar demis.
Temel kosa kosa gitmis. Döndügünde Dursun sormus :
-Ne oldu ? Yakalayabildin mi ?
Temel :
-Yakalayamadim ama plakasini aldim.

Temel ve Ayi

Temel birgün meyhanede dertli dertli içiyormus. Onu gören Dursun :
- Ne bu hal, demis. Temel :
- Bosver, demis. Dursun israr etmis, Temel dayanamamis ve baslamis
anlatmaya :
- Hani ben bir zaman Afrikaya gitmistim ayi avlamaya. Hatirladinmi? Bayagi
da uzun kalmistim hatirlarsan... Avlanmak için günlerce gezindim ve sonunda
buldum avlayacak bi ayi ama tam ates edecekken tüfek bozuldu. Ben de
kaçarken uçurumdan asagi düstüm...
- Eeeee, demis Dursun, Sonra...
- Her tarafim kan revan içinde komaya girmisim. Sonra ayi beni yuvasina
götürdü. Yaralarimi yaladi, balla, sütle besledi beni, iyilestikten sonra da bana
tecavuz etti aylarca...
- Buna mi üzülüyorsun, takma kafani ya bak bu kadar zaman gecti. Çoluk
çocuga karistin, mutlu bir hayatin var, demis Durmus. Temel :
- Bu da hayat mi be birader... O Afrikada ben burda...

Temel in Hayat Görüsü


Biletine büyük ikramiye çikan Temel i üç ay sonra bakkal kasap ve borçlu oldugu diger esnaf yolda çevirmis.
- Ula Temel, sana büyük ikramiye çiktigi halde üç aydir niye borcunu ödemeysun?
Temel siritarak yanitlamis :
- Zencun oldi, degisti demesunlar diye...

Emir Eri Özcan

Askerde komutan emir eri Özcan a seslenmis :
- Çabuk bana bir lazer yazici getirin...
Emir eri Özcan gitmis ve bir askerle geri dönmüs. Komutan :
- Bu ne oglum? Ben senden ne istedim, sen ne getirdin?
Özcan kendinden emin :
- Lazer yazici istediniz ben de getirdim komutanim...
- Nasil yani oglum? Hiçbir sey anlamadim?
- Söyle oluyor komtanim, Bu arkadas Temel. Hem laz hem de er. Ve askerde
görevi yazicilik komtanim... Anlasilmayacak bisey yok yani...

Kamyoncu Temel

Temel in eski bir bmc kamyonu vardir. Yolda giderken kirmizi isik yanar ve
frene basar. Kamyon durmaz önünde giden son model BMW ye çarpar. Temel hemen atlar, söföre yalvarir :
- Aman abi affet, sen zengin adamsin, seni etkilemez, ama ben ömür boyu
çalissam ödeyemem.
Adam Temel e acir ve affeder. Yollarina devam ederler. Ileride yine
kirmizi isik yanar. Temel kamyonu yine durduramaz. BMW yi hurdaya çevirir. Yine atlayip yalvarmaya baslar :
- Aman abi, benim çocuklarim var, affet. Zaten arabana çarpmistim, hasar
biraz daha büyüdü sadece.
Adam Temel e yine acir ve :
- Tamam, gözüme görünme, bas git...
Yollarina devam ederler. Yine kirmizi isik yanar. Temel BMW ye yine gömer.
Bu sefer kafasinicamdan çikarip, bagirir :
- Benim abi benim, devam et...

Kayinvalide

Temel kayinvaldesini hiç sevmezmis ama her gittigi yere kayinvaldesiyle
gidermis. Temel in arkadaslari birgün temel e :
- Ula Temel, 'kayinvaldemi sevmiyorum' diyesun ama her gittigin yere
onunla gideyusun... Bu nasil isdir daaaa?..
Temel cevaplar :
- Çünkü her eve geldigimde onu öpmekten kurtulayurum da ondan...

Öküz

Temel ile Dursun Almaya ya gitmek istiyormus ancak çok fakir olduklarindan
bir türlü gidemiyorlarmis. Yerde bulduklari bir gazetede hayvanlarin Almanya ya
bedava alinacaklarini okuyunca inek kiliginda girmeye karar vermisler.
Uçaga girdiklerinde görevli bunlarin hareketlerinden süphelenmis. Denemek için
önlerine ot ve su koymus. Temel önde oldugu için otu yemis, suyu içmis. Bu
sirada Dursun kis kis gülüyormus. Biraz sonra Temel gülmeye baslamis.
Dursun:
- Ne oldu niye gülüyorsun?
diye sorunca Temel cevaplamis :
- Öküz getiriyorlar...

Sadaka

Temel birgün gurbette aç kalmis ve dilenmeye karar vermis :
- Allah rizasi için su dilsize bir sadaka...

Medeniyet

Gümrük kapisindan bir Ingiliz, bir Fransiz ve bir Türk geçmek için bekliyorlarmis. Gümrük görevlileri valizlerini kontrol etmeye baslamis. Önce Ingiliz in
valizine bakmislar. Içinden 7 adet don çikmis. Hemen sormuslar Ingilize :
- Niye 7 tane?
- Haftanin yedi gün var. Hepsi için bir tane. Pazartesi, Sali, Çarsamba...
Gümrük görevlileri, 'Vay be! Helal olsun medeniyete, temizlige bak adamlardaki.' diyerek Ingilizi takdir etmisler. Sira Fransiz in valizine
gelmis, açmislar bakmislar 8 tane don. Hemen Fransiz a sormuslar :
- 7 yi anladik da niye 8?
- Pazartesi, Sali, Çarsamba... Hergün için bir tane, bir tane de ne yedek...
Gümrük görevlileri yine, 'Vay be! Adamlardaki temizlige medeniyete bak!' demisler. Sira Temel e gelince açmislar bakmislar tam 12 adet don. 'Vay be!
Ne varsa bizim insanimizda var. Su medeniyete, su temizlige bak!'
Sormuslar :
- Neden 12 adet?
- Ee, neden olicak 12 ay vardur... Ocak, Subat, Mart, ..:-)

Üçlü Seks

Temel, Dursun un yanina kosarak gelmis ve :
- Ula Dursun, üçlü seksi sever misin?
Dursun :
- Sevmek ne demek bayulurum Temel...
Temel :
- O zaman hemen eve kos, katil...

İyi ki Kalkmisim

Bizim Temel uyuyormus. Birden yataktan düsmüs, kalkmis yeniden yatmis.
Biraz sonra bi daha düsmüs ve sevinerek mirildanmis :
- Iyi ki kalkmisim yoksa üstüme düsücektim...

Makinist

Temel, birgün trende makinistlik yaparken tren devrilir ve trende bulunan
400 yolcu ölür. Temel sans eseri kurtulur, amirleri Temel i bulup sorarlar:
- Temel, anlat bakalim kazayi nasil yaptin?
- Tam olarak söyle efendim; yolumuzda güzel güzel giderken, raylarin
üstünde olan birini fark ettim, o kadar siren çalmama ragmen çekilmedi ve kaza
oldu...
- Eh be oglum, 400 kisiyi öldürecegine o adami ezip kurtulsaydin ya...
- Evet amirim, ben de aynen öyle yaptim, 400 kisiyi öldürücegime o adami
eziyordumki son anda kaçti... Bende mecburen treni yoldan çikartip pesine
düstüm. Sonra olanlar oldu iste...

Bilet

Temel bir kadinla tanismis. Kadini evine davet etmis. Sohbet muhabbet
derken kendilerini yatakta bulmuslar. Tam sevismeye baslamislar, Temel durmus ve
- Benim bir huyum var, her 45 dakika da bir tuvalete giderim ve isiklar
yanarken sevisemem...
Kadin kabul etmis, isigi kapatip sevismeye baslamislar. 45 dakika sonra
Temel kalkmis, 15 dakika sonra gelmis ve devam etmis. 45 dakika sonra tekrar
kalkmis... 1, 2, 3, 4, 5, 6 derken kadin dayanamayip :
- Yeter artik Temel, kalkip durma yataktan, demis...
Yataktan söyle bir ses gelmis :
- Yaw ne Temel i abla? Temel 2 saattir kapida bilet kesiyo...

180 - Kimse Gelmez

Temel ölmüs ve cehenneme gitmis. Seytanlar ona iskence yapmaya baslayinca
demis ki :
- Ama siz daha ilk bastan buraya gelen misafirlere kötü davranirsaniz bir
daha buraya kimse gelmez!..

Basim Agriyoo

Temel ve Fadime ormanda gezerlerken birkaç adam bunlara saldirir. Temel i
agaca baglayip Fadime yi soymaya baslarlar... Fadime bagirir :
- Temeeel bunlar galiba, gali-ba beni...
Temel :
- Basim agriyo de, basim agriyo deeeeee!..

Bale

Temel ilk kez baleye gitmis. Parmaklarinin uçlarinda dans eden kizlara
bakmis ve aciyarak :
- Taha uzun poylu kizlaru seçselermis keske... Yazik kizlar uzun poylu
görüncez diye perisan oluyo...

Istikamet

Temel trene binmis, kondüktör gelmis, biletinin Istanbul a oldugunu,
trenin ise Ankara ya gittigini söylemis. Temel kendinden emin :
- Peçi maçinist yanlis istikamete cittigini piliy mi?..

Suçlu

Bir suçlu yurt çapinda araniyormus. Bütün emniyet müdürlüklerine suçlunun
bir adet cepheden ve iki adet profilden resmi dagitilmis. Iki gün sonra
Trabzon Emniyet Müdürlügü nden bir fax gelmis :
- Suçlulardan ikisini yakaladik. Üçüncüsünün yakalanmasi an meselesi...

Buzdolabi

Temel bir gün kahvede otururken arkadaslarindan biri ona :
- Ula Temel senin hanim seni su an evde aldatiyo, demis...
Öbür alemde dolasirken bir anda arkadasi Dursun u karsisinda görmüs ve saskinlikla : - Ula Dursun ben seni daha dün gördüydüm nasil oldu da ölüp buraya geldin?

- Valla Temel hiç sorma donarak öldüm, peki sen nasi öldün de buraya
geldin?
- Dün kahvedeydim biri geldi bana senin hanim seni evde aldatiyo dedi
bende hemen eve gittim aradim taradim ama kimseyi bulamayinca orada yigildim kaldim.
- Ula buzdolabina baksaydin ikimizde simdi sagolacaktik demek...

Tramplen

Lazlar havuzlardan konusurlarken bir tanesi :
- Ben geçen gün bir lüks otelin havuzuna gittim ama kovuldum.
- Niye?
- Çünkü havuza isedim.
- Amaan, herkes isiyor...
- Ama ben tramplenden isedim...

Kahvalti

Küçük Temel annesine sorar :
- Anne hepimiz laz miyuz?
- Öyle
- Dedem de laz miydu?
- Laz idi.
- Onun babasi?
- Hepisi laz idi.
- Öyle te olsa artik sabah kahvaltilarinda HAMSI YEMEK ISTEMEYRUM!..

Savas

Temelin 12. oglunu da askere çagirirlar. 11 oglu zaten askerde olan Temel,
siddetle itiraz eder :
- Padisahiniza söyleyin, benim seyime güvenip zirt pirt saga sola savas açmasin!..

Ufak Fark

Soguk bi kis gününde Temel kedisini yikarken oradan geçmekte olan bir adam
Temel e :
- Bu sogukta kedini yikayipta öldürmeyi mi istiyorsun?
Temel isine devam eder. Adam geri dönerken Temel i aglarken görür ve çikisir : - Ben sanakedi ölür demedim mi?
Temel hemen cevap verir :
- Bilip bilmeden konusma, yikarken ölmedi, sIkarken öldü...

Sinek

Çok güzel bir kadinin arabasi otoban üzerindeki üstgeçitte bozulmus ve
kadin arabadan inip yürümeye baslamis. Daha sonra kadinin arkasindan bir sapik yaklasip tecavüz etmeye kalkmis. Kadin da kendini korumak amaciyla
çantasindan çikardigi çakiyla adamin seyini koparmis ve köprüden atmis. Adamin seyi asagidaki otobanda gitmekte olan Temel le Dursun un arabasinin
camina yapismis. Temel hayretle demis ki :
- Ula Tursun uyanda su sinekteki mala bak!...

Kaldirim

Temel birgün kaldirima çikmis, adamin birisine karsi kaldirim nere diye
sormus, adam :
- Karsi tarafta, demis...
Temel :
- Karsidan da buraya gönderdiler yahu, birsey anlamadim bu isten...

Çok Yazik

Temel satilik papaganlari inceliyormus.
En pahali papaganin onunde durmus :
- Abi bunlar nece konusuyor?
- Ingilizce, Fransizca, Almanca...
- Kac paradir?
- On milyon...
- Lazca biliyomu?
- Bilmiiyo...
Temel papaganin burnunu oksamis :
- Bu burunla yazik!..

Lacoste

Misira gezmeye giden Temel ile Dursun un kayigi Nil nehrinde batar. Tabii
hünerlerini ortaya koymanin tam zamani gelmistir. Sampiyonlar gibi yüzmeye
baslarlar. Bir ara Temel kocaman bir nesnenin kendilerine dogru geldigini
görür. Dev bir timsah istahla onlara dogru yüzmektedir. Temel keyifle bagirir :
- Ula Dursun, ise bak, adamlarin kurtarma gemileri bile Lacoste...

Bekaret

Temel kisa bir süre önce evlenir. Evliligin 2. gününde karisini öldürür ve
mahkemeye çikar. Hakim sorar :
- Oglum karini neden öldürdün?
- Hakim bey bakire degildi...
- Peki neden 1. gün öldürmedin o zaman ?
- Ilk gün bakireydi...

Temelce

Temel Ingiltere de oteldeymis. Oda servisini arayip :
- TU TI TU TU TU TU, demis.
Oteldekiler bu mesaji çözmek için telasa kapilmis. Oraya buraya haber salmislar.
Sonunda konsolosluktan bir çevirmen bulmuslar ve Temel in ne dedigi anlasilmis:
- 2 çay, 222 ye...

Benzerlik

Temel bir gün kasketini evde unutup kahveye gitmis. Cemal Temel i görür
görmez açik basini sivazlamis ve :
Temel de basin ilk kez yokluyor gibi sivazlamis :
- Ula Cemal haklisun... Tamtamina penziy...

Bebek

Temel sinirli bir sekilde doktorunu arar ve :
- Ula doktor bu verdigin bebek yüzünden bir senedir agiz tadiynan sigara içemiyyrum.
- Hayrola Temel ne oldu?
- Ula verdigin bu tüp bebek zirt pirt gaz kaciriyy...

Karim Bilir

Temel yeni ehliyet almis yolda gidiyormus. Dümdüz yolda giderken yolun
ortasindaki bir direge çarpmis, araçta sIkIsIp kalmis... Herkes basina toplanmis, trafik polisi de gelmis :
- Beyefendi, nasilsiniz, iyimisininiz?
- Iyiyim, iyiyim...
- O zaman isminizi söyleyinde durumu kariniza haber verelim...
- Gerek yok, karim ismimi bilir...

Pusula

Temel ve tayfasi Dursun küçük bir kayikla baliga çikarlar. Denizde epey
yol aldiktan sonra büyük bir firtina kopar. Temel yönünü kaybeder ve Dursuna
seslenir :
- Çabuk pusulayi geturr!..
Dursun cevap verir :
- Pusulayi bulamayrum, ne getireyum?
Temel sakince cevap verir :
- Kelime-i Sehadet getir...

Napiyosun?

Dünyanin en ünlü bilim adami müthis bir bilgisayar icat etmis. Ancak icat ettikten birkaç gün sonra ölmüs. Daha sonra Almanya dan, Japonya dan, Italya dan, Ingiltere den, Fransa dan bilim adamlari ve Temel bir odada toplanmislar. Herkes sirayla yan odaya girip bilgisayara bir soru soruyormus.
Bütün bilim adamlari içerde en fazla 10 sn. kalmis. Sira Temel e gelmis.
Temel 30-35 dk. sonra çikmis odadan. Herkes merak içinde Temel e ne sordugunu sormuslar. Temel :
- Napiyosun dedim hiç bir cevap veremedi. Beklemekten canim sıkıldı ben de
disari çiktim...

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..