Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '09

 
Kategori
Futbol
 

Penaltımız verilmedi ama ağlamadık.

Penaltımız verilmedi ama ağlamadık.
 

Rüştü Reçber


Cumartesi derbiye Beşiktaş iyi başladı. Gol pozisyonu da buldu. Ama futbol bu işte. Sonuçta Fenerbahçe 0-1 öne geçecekti. Ama hakem izin vermedi. Ben Fırat Aydinus dürüst insan diyorum. Eminim görmemiştir. Penaltı ile ilgili fikirlerim yazının sonunda. Fenerbahçe gittikçe daha iyi oynadı ve ilk yarı Fenerbahçe' nin üstün oyunuyla sona erdi. İkinci yarıya iki takım da iyi başladı. Pozisyonşar oldu. Tempo yüksekti. Beşiktaş güzel bir gol attı. Sonra hemen ikincisi geldi. Fenerbaçe oyundan düştü. 3. gol ofsayttı zaten. Maç da bitti. Aslında durumun 0-0 olduğu süre içinde Fenerbahçe daha iyi oynadı.

Gelelim penaltı pozisyonuna. Ben hemen Atıf Keçeci' nin yazısına baktım. Merak ettim ne demiş diye. Sonuçta objektife yakın bir Beşiktaşlı. Ve onun yorumu pozisyonun penaltı olduğuydu. Sonra TRT1 izledim. Ömer Üründül penaltı dedi. Spiker Hakan Şükür' e sordu pozisyonu. Çok merak ettim ne diyecek diye. LAfı eveledi geveledi, başka şeyler anlattı cevap vermedi. Adım gibi biliyordum demeyeceğini. Hatırlar mısınız ilk zamanlar Rıdvan Dilmen objektif değil diye eleştirilirdi. Rıdvan objektif değilse Hakan Şükür subjektifliğin ababası. Bir de üstüne lafı Fb-Gs maçındaki ilk golün ofsayt olmasına getirdi. Bu adamdan iğrenyorum. Galatasaraylılar nasıl seviyor anlamıyorum. Her hafta Galatasaray' ı savunuyor, Fenerbahçe' yi kötülüyor. Fb-Gs maçındaki ilk gol ofsayt ama o maçta Fenerbahçe' nin Galatasaray' ı ezdiği konusunda herkes hemfikir. Ama bu maç öyle mi? Kim diyebilir Fenerbahçe öne geçse de yen Kimse diyemezdi diye. Unutmayın ki derbileri genelde ilk golü atan kazanır.

Bir de dikkat ettiniz mi maçtan sonra Fenerbahçeli yöneticiler penaltı pozisyonundan bahsetmedi, Daum bahsetmedi. Kimse bahsetmedi. Galatasaray ve Beşiktaş' ın her maç yaptığı gibi ağlamadık. Ona buna suç atmadık. Takımımla gurur duydum.

Maçın adamı aslında İbrahim Üzülmez diyecektim ama bugün fikrim değişti. İ.Üzülmez diyecektim çünkü tüm kader anlarında o var. G.Gönül' e penaltı yaptı önce. Hakem penaltıyı verse maçın en kötü adamı olacaktı. Sonra ikinci yarı iki asist bir de asist yapana asist yaptı. Biri de ofsayt ama neyse. Ama bence maçın adamı Rüştü Reçber. Çünkü bugün Rüştü penaltı pozisyonu hakkında yorum yaptı. Ne mi dedi? Tabi ki penaltı dedi. Artık kimsenin kuşkusu kalmadı. Aferin Rüştü. Anlaşılan hala Fenerbahçelisin. Dürüstlük ruhunda var hala. Uymamışsın Beşiktaş' a. Rüştü de maçın adamı oldu.

Haftanın galibi ağlamayan yöneticisiyle, penaltı diyen Rüştü' süyle, penaltı pozisyonunda ağlamayan hakemin etrafını sarmayan futbolcularıyla FENERBAHÇE' DİR.

Haftanın en kötüsü ise Beşiktaş hakkındaki yorumlarıyla Kazımdır. Yakışmadı rakiple dalga geçmek.

Sonuçta 0-0 iken verilmeyen penaltı sebebiyle Fenerbahçe 2-0 yenildi. 3. golü saymıyorum. Hakemlerin canı sağolsun...

 
Toplam blog
: 56
: 1482
Kayıt tarihi
: 18.11.08
 
 

Doktorum. Tıpla ilgilendiğim kadar sporla da ilgileniyorum diyebilirim. Yazılarımı beğeneceğinizi..