Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '11

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
318
 

PKK ile müzakerenin hikmeti

PKK ile müzakerenin hikmeti
 

Niçin konuştular?


PKK temsilcileriyle devlet temsilcilerinin öteden beri görüştükleri biliniyordu.

Lâkin ortada somut bir şey de gözükmüyordu…

Kim yaptıysa, niçin yaptıysa her şeyi kabak gibi ortaya döküverdi…

Yıllar boyunca…

Tam 5 kere buluşmuşlar…

“Oslo görüşmeleri” diyorlar…

PKK ileri gelenleriyle MİT yetkilileri görüşmüş…

x   x   x

Şimdi…

Bu görüşmeler ortaya çıkınca MİT müsteşarı hedef tahtasına oturtuluyor…

Yahu, insaf edin…

Onu oraya getiren kuvvet, yani iktidarın izni ve talebi olmadan MİT, PKK’lılarla görüşebilir mi?

Nitekim Başbakan da, Cumhurbaşkanı da müsteşara sahip çıktı…

MİT’in yaptığı işi, PKK’lılarla “pazarlıklar”ı savundular…

MİT herkesle görüşür, dediler.

X   x   x

İyi, pek güzel!

Görüşsün!

Niçin görüşür?

Onun da cevabını verdiler…

Terörü bitirmek için!

Peki, terör bitti mi?

Hayır!

Bu kadar görüşmeden sonra azaldı mı?

Hayır!

Tam tersine, azdı!

Canımızı daha çok yaktı.

Eee, öyleyse MİT’in PKK ile görüşmelerinin hikmeti ne ola?

X   x   x

Cumhurbaşkanı ve Başbakan, bir yandan MİT’in internete dökülen icraatını savunurken, öte yandan, Başbakan ve hükümet sözcüleri bir başka savunma hattına geçiyorlar…

Diyorlar ki; MİT, hükümet adına değil devlet adına görüştü!

Yahu, madem MİT iyi bir şey yaptı, mademki herkesle görüşür; o vakit niye “hükümet değil devlet adına” falan diye kafa karıştırıyorsunuz?

Hem devlet kim, hükümet kim?

Hükümet, devletin bütün organlarına hâkim değil mi?

Bu görüşmeler neticesinde terör bitseydi, yine “hükümet adına değil devlet adına görüştü” diyecek miydiniz?

Evrensel kural burada kendini dayatıyor:

Başarı varsa herkes ondan pay kapmaya, hezimet varsa kendini sıyırmaya çalışıyor!

X   x   x

DİNK’İ KİM ÖLDÜRDÜ, KİM KİMİ KORUYOR?

Savcılar olayı “çözmüş” gözüküyor!

Dink’i, Ergenekon’un Trabzon hücresi öldürmüş!

Savcı Hikmet Usta’nın mütalaası aynen şöyle: Ergenekon öldürdü, kayıtlar silindi.

Kayıtları kim silmiş?

Mütalaada onun da cevabı var: Trabzon emniyeti! (Akşam gazetesi, 20 Eylül 2011)

Peki, Ogünlerde Trabzon emniyetinde kimler görevliymiş, onlar hakkında bir işlem yapılmış mı?

Yok!

İşlem yapılması talebi bile yok!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1414
Toplam yorum
: 4896
Toplam mesaj
: 25
Ort. okunma sayısı
: 1187
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Ok..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster