Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '09

 
Kategori
Kitap
 

Portobello Cadısı-Paulo Coelho

Portobello Cadısı-Paulo Coelho
 

Yüzünü görmek için yerlerden yüzümü toplaya toplaya geliyorum Şirin.


Bildik bir sesin ardından sissiz gidiyorum.

Ben diyorum Athena, sen diyorsun Şirin; önemli mi? Değil. O zaman devam takibe.

Meşgul mü? Sen bilirsin.

"Ormanda iki yol belirdi önümde, ve ben
Daha az yürünmüş olanı seçtim,
Bütün fark buradaydı işte."

Robert Frost, takipte Athena, ona göre.

Yaraların sana yardımcı olacak, ona, buna şuna, herkese!...Herkese yaralarımı göstermeli miyim?

Bedenin ruhu özgür kıldığı o an....

Anne, gerçek anne bulunacak ve bulunduğu zaman anne, dans tamamlanacak. Bir daha hayatımda boşluk istemiyorum.

Zamanı olmayanların mekanındayız.

Doğayla konuşmasını bilen kadına aynı Şirin gibi uzun uzun baktım; şirin bir durumdu. Orada kaldım.

Düğüm burada; anlamaya çalış.

Tatmin olma duygusu bir kez daha karşıma çıktı. Mutlulukla bakışıyoruz. Tamam, haklısın, farklıyız.

1. Not:"Bence hayata hak ettiği özeni göstermiyorsun sen." Ya biz?

2. Not:

Bir adresi sordum,
yanlış bir tarif
verdi sorduğum,
olsun zaten
kaybolmayı
istiyordum,
istediğim oldu
derken onu gördüm,
bir kaybolmuşu,
girdim koluna,
girdi koluma,
o kuzeye
ben güneye
birlikte
kolkola gittik.

Ş.Y.

3. Not: Kaybolmadan önce notlarımı düştüm, öyle girdim o düşün içine.

4. Not: Türkçesi Celal Üster.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..