Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Prospektüs

Prospektüs
 

Bu şiir bir hayal değildir
Ya da uydurma bir metin
Hayatıma yön veren bir yıldızdır o
Hastaydım..;
Karanlık bir yoldaydım
Bedenim ruhuma hükmetmiyordu
İrademde güçsüzlük tortusu,
kalbimde yokluk.
Ufkumda derin bir hiçlik duygusu,
gözlerimde engin bir boşluk.
Belki deprasyonik bir durumdu halim,
yada melemkonik.
Belki büsbütün bir hastalık kopleksi,
yada nevrastenik.
Şifam tabiblerde değildi,
bendeydi...
Ve bir ilaçla tanıştım,
esrarı sütünlarda mezkur.
Bilinen bir ilaç değildi,
Öyle ilaç gibi bir markasıda yoktu.
ama yinde benim için,
endikasyonalrı pekala çoktu
Öyle ki ;
Bedenimde kavim bir dirlik,
ruhumun hezeyanına endike.
Aç yada tok sindrmeliydim içime,
ama günde bir kerelik.
Ara sıra bittiğide oluyordu ılacımın,
o gidince,
yada gelmeyince.
Birde kontrendikasyonu vardı bana.
Bir penisilinde olandan daha fazla.
Öyle testi , mesti yoktu ama,
ölüm riski kaçınılamzdı.
Yan etkileri deyince;
Hangi birini söylemeli şimdi.
İşler yolunda gitmeyince,
her endieksi bir yan etkiydi
Öyle bilinen bir ilaç gibi,
baş dönmesi,
mide bulanamsı değildi.
Bu etki bende,
kıskançlık,
aşırı duyarlılık, ve bir küçülme dürtüsü olarak belirdi.
Ama olsun ,
bir ilaçtı o,
vaz geçemezdim.
Onsuz bir hayat süremezdim...
Doz aşımına gelince;
Ben hiç bir cihette onu aşırı dozda tüketemezdim
Burası gün ışığı gibi açıktı.
Hem o bunun için,
bir hayli küçüktü.
Saklama koşullarına gelince;
Onu maana aleminde,
kalbimin sırlarında sakaldım.
Hiç kimsenin ulaşamayacağı bir yere..
..( b.e...)

 

 
Toplam blog
: 16
: 588
Kayıt tarihi
: 21.01.12
 
 

1972 Yılında Rize'nin şirin İlçesi İkizdere'nin Bayırköy'ünde yağmurlu bir Cumartesi öğleninde gö..