Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '10

 
Kategori
Mizah
 

Pul koleksiyoncusu!

Pul koleksiyoncusu!
 

bu kitapta yazıyor!


Ertuğrul Ata ilkokul ikinci sınıfa gidiyor. Derslerine yardımcı oluyorum ben de! Böylelikle bilgilerimi de tazeliyorum!

İyi oluyor!

Akşam Hayat Bilgisi’nden dersi vardı. İnternetten Aşık Veysel’in hayatını bulduk yazdı. Kitabın 87. Sayfasında ilginç bir konu var. Onu da yapacağız!

“Aile üyelerinizin kişisel beğenilerini , tercihlerini ve benzer özelliklerini araştırınız!”

“Aile şemamız” diye bir çizelge yapmışlar altta!

“Baba baksana ne kadar bize benziyor bu aile!”

Baktım!

“Annem, en sevdiği yemek taze fasulye; en sevdiği spor yürüyüş. Evde dolanıp duruyor!”

“Doğru lan!”

“Senin baba; en sevdiğin yemek et yemekleri, en sevdiğin spor futbol!”

“O da doğru!”

“Ben baba, taze fasulye ve futbolu seviyorum!”

“Tamam!”

“Selami Abimin de doğru baba! Patates, köfte ve basketbol seviyor!”

“Hakikaten lan sanki bizi yazmışlar!”

“Annem müzikte Türk Sanat Müziği seviyor, hobisi de örgü yapmak!”

“Evet!”

“Sen baba, Türk Halk Müziği seviyorsun , hobin de pul koleksiyonu!”

“Eskidendi oğlum pul koleksiyonculuğum!”

“Hadi ya!”

“Tabi! Bıraktım şimdi! Yatak odam annenden önce pullarla doluydu! Onlarla kandırdım ya anneni!”

Hanım masanın karşısından müdahale etti!

“Neler öğretiyorsun çocuğa! Yok oğlum öyle birşey!”

“İnkar ediyor! Sen bana inan Ertuğrul!”

“Nerede pullar şimdi baba?”

“Annen yaktı! İleride alırım sana!”

Yalanım varsa ne olayım! Aynen böyle geçti olay!

İlköğretim Hayat Bilgisi Ders Kitabı, sayfa 87.

Ömürsün Milli Eğitim!

Akşam iyi güldük!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..