Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '10

 
Kategori
Mizah
 

Nasıl Star Oldum ?..

Nasıl Star Oldum ?..
 

Resmin hatırına yazılan bir yazıdır..


Ülkemizde star olmak hiç de zor değil...Yeter ki siz,candan isteyin...Birazcık gayret yetiyor...

Herşey , üzerinde resmim olan bir bayan çantasıyla başlamıştı...

Sanat evimin reklamı olsun diye, yarısını peşin ödemek kaydıyla, elli adet el çantası yaptırmıştım...

İyi ki de yaptırmışım...

İzmirde yaşamanın avantajı işte...En güzel artistler,mankenler buradan çıkmıyor mu ?..

Ankara- Kızılayda ;İstanbul -Beyoğlunda ; İzmir -Konakta ; Adana Küçüksaatte ,üzerinde benim resimlerim olan son moda çantalarla gezen manken gibi kızlar, bana şöhretin kapılarını bir haftada açıverdiler.

Sonra gelsin ,çil çil liralar dedik...Ve şimdi parayı koyacak yer bulamıyorum tabi...

Gücçcük yaştan beri faizi, haram gibi bellediğimden,paramı ehli namus bir Arap bankasında muhafaza eyliyorum...

Geçen Elazığda olan depremde,-Bir kahraman buz dolabı -çatının çökmesini engellemişti...

Ailenin bir kısmı ölümden dönmüştü...

Evin kızı ,Gazi Raziye ,kahraman buzdolabına nasıl dualar ediyordu...

-Allah, bu buzdolabından razı olsun...

-Allah, bu buzdolabının işini gücünü rast getirsin...

-Allah, bu buzdolabının bir dediğini iki etmesin...Tuttuğunu altın eylesin...

-Allah ,bu buzdolabının tepesindeki karları hiç eksik etmesin...

-Allah bu buzdo....... .............. ..................

İşte böylece iflasın eşiğine gelmiş olan duzdolabı fabrikası, tam işçilerine yol vereceği sırada star olup çıkmıştı.

Şimdi adeta yok satıyor...Her eve lazım...Depremden koruyor.

Reklamın iyisi,kötüsü olmaz...

Benim yakışıklı resmim ,çanta satışlarımı patlattı diyerek düşünürken ..

Yanılmışım...

Meğer marifet, resmimde değilmiş...

Benim resmin sağ üst köşesinde, minik bir nazar boncuğu resmi varmış...

İlk alan iki kişiyi nazarlardan,kem gözlerden;elemtere fişlerden korumuş...

Hatta bazılarına kurşun, geçmez olmuş...Kurşun döktürmüşler...Kurşun ,dökülmez olmuş...

Çanta sahibi güzel kızlara kötü gözle bakanlar,oracıkta çatlayıp gebermiş...

İmam efendiler,onların cenaze namazlarını bile kıldırmamışlar...

ABDdeki ,orta ikiden terk ,din alimleri bile -cemaatttül cemahirriyyei Coniyye- gruplarına siparişler eylemüşler...

Hatta ,-taklitlerinden sakının haaa...dimeme rağmen ,çantamın milyonlarca naylon mukallitleri çıkıvermiş.

Ünlü asker kaçağı ,birleşik devletler tebaalı delikanlı zenginlerimiz bile bu hızlı yükselişe akıl,sır erdirememişler...

...........

Facebook ,MSN sağolsun...İki tıklamada,tüm arkadaşlar ekranda...

Anında görüntü...

Benim çanta dillerde...

MB de yazmanın da ayrıcalığı var tabi...

Yukarıdaki resimdeki kişi benim...Övünmüş gibi olmasın...

Dergide sadece karizmatik zenginlere yer veriliyor.

Hatta, tam okuyamadım arkadaşlar...Benim resmin altında star neyim mi yazıyor ?..

Eh olacak o kadar tabi...

Bunca laftan sonra sanırım yeni siparişler alabilirim.

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..