Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Putperest Kardiyolog

Akan güneşin sıcaklığı gibi

Yalanıyorum yalnızlığa

Geçebilecek bir köprü arıyorum

Sularında boğulmadan önce

Bir Budist gibi

doğruya ulaşmak istiyorum

 

Yakacak yıkacak yine biliyorum

İhtiyacımda var suya

Bir damlana bile muhtaç olduğumda

Geleceğim nirvanaya ulaşır gibi

 

Ya da bir ağaç gölgesinde bekleyeceğim

Buddha dinginliğinde yalnızlığımı

Ezan sesini duyan bir sufi gibi

Günü geldiğinde sana aşkla koşacağım

 

Sevmek ibadet gibi olacak korkuyorum

Bütünleşecek yine günde beş vakit

Suya düşen bir kor gibi

Yok olmadan önce bil istiyorum

 

Bir kardiyolog gibi kalbine girmek istiyorum..

 

Toprak Şems Tezcan

"Eliz Edebiyat, Ocak 2015 sayısında yayımlanmıştır." 

 
 
Toplam blog
: 2
: 3275
Kayıt tarihi
: 02.02.11
 
 

Koreograf / Dansçı / Yazar / Dramaturg / Sahne Amiri //MeskalinFanzin //RadioMeskalin   -..