Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Radyo Televizyon Dinlemek; Özelikle Televizyon Dinlemek Yazdım

Radyo Televizyon Dinlemek; Özelikle Televizyon Dinlemek Yazdım
 

Salih Arıkan


Ben televizyonu bir görmeyen olarak izlemiyorum dinliyorum. Gerçi televizyon izliyorum da denebilir. Hani bazen görüşürüz diyoruz ya; biz de öyle diyoruz. Duymak aynı zamanda görmektir.

Ya geçenlerde bir televizyon alayım dedim. Gerçi tüm radyo ve tivileri bilgisayardan dinliyoruz ama içimiz dışımız bilgisayar oldu. Elime kumandayı alıp geçgeç yapmak ayrı bir zevk. Ne yazık ki televizyonlarda görsellik ön planda olduğu için ne kadar pahalı bana sesi olsun yeter yahu eski basit televizyonlarda piyasadan kalkmış piyasa uçmuş ben televizyona bin lira vermem eskiden radyodan televizyon çekiyordu. Yâ da radyolu televizyonlar da vardı. Onları da bulamadım.

Bazen akşamları yorgun argın evimde uzanıp ibreyi çevire çevire radyo dinlemeyi seviyorum. Yahu her tarafı Çin malları kaplamış düzgün çeken radyolar var. O radyoların kalitelileri de neredeyse bilgisayar fiyatıyla satılıyor. Ben de basit bir radyo alıyorum. Baktım işe yaramıyor yenisini alıyorum. Radyo ve televizyonu daha çok bilgisayardan izlemeye devam edeceğiz; yâ da akıllı telefon aldığımda ondan seyredeceğim. Oysa ben biraz bilgisayardan uzaklaşmak istemiştim.

Salih Arıkan İletişim,Tel: 0506 514 96 93 ,Skaype: saliharikan2

Face: https://www.facebook.com/saliharikan4

Twitter: www.twitter.com/saliharikan77

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..