Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

Recep Tayyip’e, Tayyip Başbakana karşı

Recep Tayyip’e, Tayyip Başbakana karşı
 

Başbakanımıza son bir aydır bi haller oluyor.

Kafam karıştı.

Bakıyorum Tv de o konuşuyor.

Soruyorum kendime konuşan kim?

Başbakan mı? Tayyip Bey mi? Vatandaş mı?

DTP ile görüşmek istiyor mesela, ama Başbakan olarak değil! Tayyip olarak.
Aşı olmak istemiyor mesela, ama Recep olarak.

Başbakan olarak millete vurulması için 40 milyon doz aşı alınmasına izin veriyor, tam millet vurulacak “bi dakka ben olmuyorum ona göre” diyiveriyor.

Hatta bazen sıradan bir vatandaş oluveriyor. Soruyor Tv de kendi kendine, (sesli düşünüyor gibi yani) “yahu ABD deki aşı farklı bizdeki farklı” deyiveriyor.

GDO ya karşı, GDO nun önü açıldı, İsrail’e karşı, İsrail li iş adamlarıyla ilişkilerini bilmeyen yok, Ergenekon olduğunda demokrasiye karşı, İrtica olduğunda en büyük demokrasi savunucusu.

İmza ıslak mı değil mi öğreniyor, biliyor…

Halka vurduracağı aşıdan bi haber…

Ben önemle rica ediyorum Tv kanallarımıza. Unvansız yayınlamayın konuşmalarını.

Bilelim kim konuşuyor. Başbakan mı? Tayyip mi? Recep mi?

Not: Basında küçük küçük yer aldığından gözünüzden kaçmış olabilir. A.Şener sordu Oferle kaç kez görüştünüz? Otelin erzak kapısından onu içeri aldınız mı? Ne taahhütlerde bulundunuz. Cevap yok… Çünkü Başbakan duyduğunda şöyle aklından geçirmiş olabilir. Şener Başbakana soruyor, oysa ben Tayyip olarak görüşmüştüm. Yaram yok gocunayım… Haklı mı? Yerden göğe…

Son olarak, Baykal ile Başbakanı açık oturuma çıkarmaya uğraşanlara şaşıyorum. Alacaksın Recep Tayyip’i çıkaracaksın Başbakanla açık oturuma, gör o zaman Ak mı Kara mı…

 
Toplam blog
: 34
: 409
Kayıt tarihi
: 24.12.08
 
 

1969 doğumluyum, Psikologum. Tüm canlıları seviyorum. Yaşamın daha güzel olması gerektiğini düşünüyo..