Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Siyaset
 

Referandumda "evet" oyu kullanacağım

Referandumda "evet" oyu kullanacağım
 

Hem de severek gideceğim sandığa. Ben bir vatandaşım. Düşüncemi irademi oylayacağım.

Benim için sandık özgürlük demektir. İnsanın hür iradesine saygı demektir.

"Düşünüyorum o halde varım".

Varlığının farkına varmak demektir.

Demokrasinin hazmedilemediğini görüyorum.

Birilerinin bu ülkede “elden gidiyor” edebiyatı yapmasından bıktım usandım.

Bu ülke tüm olmazsa olmaz değerleriyle ayaktadır.

Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün; “Egemenlik Kayıtsız Şartsız Milletindir” sözünü ilke edindiğim için sandığa gideceğim.

Bundan sonra da önüme sandıkların gelmesini isteyeceğim.

Hala sandıklardan korkmaya bir anlam vermiş değilim.

Oysa sandıklar demokrasinin güvencesidir.

Bizi çağdaş ve aydınlık yarınlara ancak onlar götürecektir.

Referandumda sandığa gideceğim.

“Sivil” adına ne varsa “EVET” diyeceğim.

Bir kez daha Cumhuriyet Özgürlüğünün tadını çıkaracağım.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..