Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Reis Bey

Necip Fazılın Reis bey Kitabını okudum. Güzel sorgulamalar var. Tavsiye ederim.

Ben Necip Fazılı Reis beyle tanıdım. Sanırım ortaokul yıllarıydı. Arkası yarın olarak Reis beyi ilk defa o zaman dinlemiştim. Sonra Cumhuriyet Lisesinde Edebiyat bölümünde okurken hep arkadaşlarımdan ve özellikle Nesrinden Necip Fazılın şiirlerini isterdim. Nesrinde çok güzel şiir okurdu. Bol bol Edebiyatlı şiirli günlerdi sağ olsun Cumhuriyet Lisesinde özellikle Öznur hocam ve Rengin hocam bizleri  Edebiyatla iç içe günler yaşattı.

Necip Fazılın Reis beyin filmini de izledim. Oda harika bir çalışmaydı. Böylece Cumhuriyet Lisesinin özgün tartışma ve Edebiyat dolu günleri sanki bir Üniversiteyi andırıyordu.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..